smoke_5 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Det lär ju finnas över 1000 topics om Arc Angel, så därför tänkte jag sätta ett stopp för det här. Arc Angel finns i västra SF, ganska nära AmmuNation och WellStackedPizza. Det öppnas efter du har klarat uppdraget "Zeroing In", och då märks det ut på samma sätt på kartan som de andra ställena du kan modda dina bilar. Bilar du kan modda där är: Alla bilar i CarShowRoom mittemot (och lite till vänster) CJ's garage, samt Jester. Det är de bilar som jag lyckats med iaf. Är det någon som lyckats med fler så skriv gärna det här under. Och ingenting annat, så vore det jättebra. Tack så mycket på förhand Skulle bara edita en grej: Arc Angel är alltså ett ställe du kan modda vissa bilar lite mer avancerat. Redigerad 16 november, 2004 av smoke_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 bilen flash går också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 vart kan man hitta den??? alltså flash har letat efter den ett tag nu men inte hittat den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Flash är jävligt gry,. påminner om en bmw. den finns i västra delen av los santos och hittas oftast sent på kvällarna. den har ett grymt acc och en bra väghållning, samt fungerar utmärkt att löra med i terräng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kictor Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 dom här bilarna har jag lyckats med Elgy Flash Jester Stratum Sultan Uranus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 dom här bilarna har jag lyckats med Elgy Flash Jester Stratum Sultan Uranus Jepp! det var alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts