Rutan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag måste säga att grymmaste fordonet är bmx samt furhjulingen. bmx parken är inte så mycket att hurra för men man är så oberoende av trafiken när man bara hoppar och gör 360's med sin bmx. Quadrunner är sjukt kul att bränna med ute i skogen då man kan göra på grusvägen och göra höga hopp från kullar. angående vilken bil är det svårt att bestämma sig för en. / Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Mountain Bike=teh pwnz0r. Bullet är favoritbilen. Skulle kunna köra hela spelet i en bullet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag bara älskar att flyga runt med JetPack:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 min favo cykel e BMX..... mina 2 favo bilar e turismo och super GT...... mitt favo plan e hydran........ mina 2 favo vapnen e Micro smg och M4......... min favo motercyckel e NRG500......... min skönaste special e ju såklart jetpack!!!!!!!! skrev alla mina favo fordon nu...annars kommer nån annan idiot och skriver en liknande topic!!! som t.ex. grymmaste bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Flygplan: Shamal Båt: Jetmax Bil: Bullet Motorcykel: FCR-900 Cykel: Mountainbike Annan: Jetpack Dessa fordon är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Min favvo bil är hotknife skulle jag tro. Favvo cykel är nog BMX... Favvo planet är hydran eller Stuntplane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Stafford helt klart!!! För er som inte vet hur den ser ut så kolla gtawh.com, men det är iaf en stor bil liknar en Rolls Royce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det är bra, skriv alla favvo fordonen här så kommer inte någon lirare och gör en ny topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Stafford helt klart!!! För er som inte vet hur den ser ut så kolla gtawh.com, men det är iaf en stor bil liknar en Rolls Royce. stafford är grym. dom brukar komma sent på kvällarna och är en rolls-royce. dom har en klassisk stil över sig och påminner om 30-talet. bilen i sig är inte så bra. den har halvbra väghållning och inte bra acc. men jovisst det är heller ingen racing bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bil: Min moddade savanna eller hotknife Flyg: DoDo båt: Jetmax båge: NRG-500 Cyckel: Mountain bike spcial: JP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) flyg: jetpack och sea sparrow mc: NRG och FCR cykel: BMX båt: squallo bil: infernus, banshee, monster och elegy eller vad den heter edit: ny favvobil, TURISMO, hittade den just på gatan jag e lycklig.. ska dra å modda den sen spara Redigerad 16 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 stafford är grym. dom brukar komma sent på kvällarna och är en rolls-royce. dom har en klassisk stil över sig och påminner om 30-talet. bilen i sig är inte så bra. den har halvbra väghållning och inte bra acc. men jovisst det är heller ingen racing bil omg trodde det bara var jag som gillade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Flyg: Hydran Båt: svävaren, kommer inte ihåg vad den heter Bil: nån snabb ;D Cykel: BMX MC: Quadbike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 flyg:jetpack bil:voodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 cykel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) bil:aldrig kört hotknife tror den infernus banshee turismo monster car den man får av michelle och super gt cykel:mountain bike motorcykel:NRG 500 och crossen rolig att hoppa med och m.m Flyg:hydran så klart Båt:tycker inte om båt så mkt men annars gillar jag vortex och jetmax lite gran special:jet pack det är ju ändå den ända special sak som verkar finnas Redigerad 17 november, 2004 av MotoX_driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 JEtpack verkar grymmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 JEtpack verkar grymmt! JetPack ÄR grymt, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zebbe_e Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 2hjul: FCR 900 4hjul: Buffalo Flyg:Shamal btw vart fan kan man hitta tourismo ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts