Jump to content

allmänt om SA

Rutan
 Share

Recommended Posts

jo jag håller med till viss del.

i början tyckte jag inte alls om grafiken i SA.

kändes som om det aldrig skulle kunna bli samma känsla som med VC.

men nu när man har vant sig känner iaf jag att den är riktigt bra.

men liksom om man ska välja mellan SA och VC så är det nog inte så svårt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA:SA är nu världens bästa spel. Jag hade GTA:VC på förstaplacering förut, men nu har som sagt SA tagit den platsen! Grafiken i SA är den bästa hittils och speciellt då öknen i solnedgången är extra snyggt gjord! Spelet är ruggigt stort.

En sak som jag tycker Rockstar skall ta bort är alla tidsbegränsade uppdrag som bara stressar och inte tillför något bra i spelupplevelsen tycker jag.

Kommer köpa SA igen när det släpps (om det gör det?) på PC, allt för att få den bästa grafiken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer köpa SA igen när det släpps (om det gör det?) på PC, allt för att få den bästa grafiken!

Om man pungat ut dyra pengar för PS2-versionen så känns det lite mulet att betala en gång till.. Jag ska ha det till PC, men har inga planer på att betala för mig två gånger..

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart spel men det är inte felfritt. Dessa punkter retar jag upp mig på:

* Bilarna byter filer hela tiden på motorvägar även om dom inte åker om bilen framför. Man kraschar ju varje gång man åker på motorvägen pga detta.

* Motocross och traktorer åker på motorvägar och stoppar upp hela trafiken, det gäller även motorcyklar som verkar inte åka i full gas. Bort med motocross och traktorerna från motorvägarna och trissa upp hastigheten för motorcyklarna.

* Trafikvett; Om det är tvåfiligt så händer det att nån på innerfilen ska svänga, för fan det ska man först byta fil till ytterfilen och sen svänga. Det har hänt en del gånger att man har åkt in i bilar som gör detta.

Jävligt konstigt att inte testteamet verkar ha uppmärksammat dessa problem. Ska skicka mail till R* och säga åt dom att dom för göra något åt det till PC-versionen.

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Bilarna byter filer hela tiden på motorvägar även om dom inte åker om bilen framför. Man kraschar ju varje gång man åker på motorvägen pga detta.

Jag måste säga att det ibland kan bli kul då detta händer. Bilarna är ju programmerade att byta filer lite då och då, ibland blir det som du säger att inte kör om någon utan bara orsakar trafikproblem för en. Ibland kan bilar köra in i bilen framför utan att på nåt sätta tänka på filbyte. Efter ett tag påpressande där bak byter bilen fil med en tillbucklad front. Ofta tutas det endel också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor