Rutan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men jag tycker spelet är helt okej. klart bättre än de förra * bättre grafik *större spelyta man märker ju att rockstar games bara lägger ner mer och mer pengar på spelen jämför liksom det här med dom första gta spelen. mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Gillade Vice City:s grafik mer.. dels för att det var ljusare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jo jag håller med till viss del. i början tyckte jag inte alls om grafiken i SA. kändes som om det aldrig skulle kunna bli samma känsla som med VC. men nu när man har vant sig känner iaf jag att den är riktigt bra. men liksom om man ska välja mellan SA och VC så är det nog inte så svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 GTA:SA är nu världens bästa spel. Jag hade GTA:VC på förstaplacering förut, men nu har som sagt SA tagit den platsen! Grafiken i SA är den bästa hittils och speciellt då öknen i solnedgången är extra snyggt gjord! Spelet är ruggigt stort. En sak som jag tycker Rockstar skall ta bort är alla tidsbegränsade uppdrag som bara stressar och inte tillför något bra i spelupplevelsen tycker jag. Kommer köpa SA igen när det släpps (om det gör det?) på PC, allt för att få den bästa grafiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag blev dessutom bestulen på min cbj-600. jag stog och sköt ner några gängmedlemmar när en icke gängmedlem (fäörgad med svarta shorts) hoppade upp på min båge och brassade iväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Kommer köpa SA igen när det släpps (om det gör det?) på PC, allt för att få den bästa grafiken! Om man pungat ut dyra pengar för PS2-versionen så känns det lite mulet att betala en gång till.. Jag ska ha det till PC, men har inga planer på att betala för mig två gånger.. Redigerad 16 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 för övrigt är guiden helt okej=) den ger inte så bra beskrivning av uppdragen men det finns en bra karta och en index med alla vapen, fordon m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Underbart spel men det är inte felfritt. Dessa punkter retar jag upp mig på: * Bilarna byter filer hela tiden på motorvägar även om dom inte åker om bilen framför. Man kraschar ju varje gång man åker på motorvägen pga detta. * Motocross och traktorer åker på motorvägar och stoppar upp hela trafiken, det gäller även motorcyklar som verkar inte åka i full gas. Bort med motocross och traktorerna från motorvägarna och trissa upp hastigheten för motorcyklarna. * Trafikvett; Om det är tvåfiligt så händer det att nån på innerfilen ska svänga, för fan det ska man först byta fil till ytterfilen och sen svänga. Det har hänt en del gånger att man har åkt in i bilar som gör detta. Jävligt konstigt att inte testteamet verkar ha uppmärksammat dessa problem. Ska skicka mail till R* och säga åt dom att dom för göra något åt det till PC-versionen. Redigerad 16 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Silversurfer Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tycker att dom kunde ha rättat till såna här småfel som att han inte har nått i handen när han käkar eller att han inte öppnar munnen när han pratar i telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tycker att dom kunde ha rättat till såna här småfel som att han inte har nått i handen när han käkar eller att han inte öppnar munnen när han pratar i telefon Håller med dig Silversurfer, jag läste att man skulle se när CJ (eller ngn annan för den delen) röra på fingrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 * Bilarna byter filer hela tiden på motorvägar även om dom inte åker om bilen framför. Man kraschar ju varje gång man åker på motorvägen pga detta. Jag måste säga att det ibland kan bli kul då detta händer. Bilarna är ju programmerade att byta filer lite då och då, ibland blir det som du säger att inte kör om någon utan bara orsakar trafikproblem för en. Ibland kan bilar köra in i bilen framför utan att på nåt sätta tänka på filbyte. Efter ett tag påpressande där bak byter bilen fil med en tillbucklad front. Ofta tutas det endel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts