Donkeey Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 varför inte börja göra Sa bilar nu ? för om man börjar nu så kommer det ju en massa svenska bilmoddar som alla svenskar har gjort ! och när de andra moddarna i andra länder börjar så har ju redan massa kommit ut ... så varför inte.. skulle vara kul med flera moddar första dan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 varför inte börja göra Sa bilar nu ? för om man börjar nu så kommer det ju en massa svenska bilmoddar som alla svenskar har gjort ! och när de andra moddarna i andra länder börjar så har ju redan massa kommit ut ... så varför inte.. skulle vara kul med flera moddar första dan ! För att den inte finns några program som kan göra SA dff filer än... Men det kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man kan ju göra modelerna enså länge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man kan ju göra modelerna enså länge ! Japp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man kan ju göra modelerna enså länge ! Smaaaaaart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Smaaaaaart! maeneru eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag menar precis det. Att det är smart att börja nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Tror inte någon bryr vart modden/skinnen kommer ifrån, iaf inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) det är ju lite kul om det fanns en massa svenska bilmoddar precis när det kommer ut .. *EDIT* själv håller jag på med en ny *SPOILER*brownstreak*SPOILER* Redigerad 17 november, 2004 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Brownstreak? Låter som det skulle ha nåt med bromsspår i toaletten att göra. Eller jag kanske har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 brownstreak är tåget på gta sa ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts