Foo Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 När jag och en polare körde 2-player och jag körde sea-sparrow så landade jag i vattnet och gick ur, han med. Vi simmade runt lite och efter en stund gick båda in i helikoptern samtidigt så att jag kom in först på förarplatsen och sen kastade han ut mig och kunde flyga iväg medan jag kunde gå på botten och använda alla vapen, as kul Det är buggarna som är det bästa i GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 När jag och en polare körde 2-player och jag körde sea-sparrow så landade jag i vattnet och gick ur, han med. Vi simmade runt lite och efter en stund gick båda in i helikoptern samtidigt så att jag kom in först på förarplatsen och sen kastade han ut mig och kunde flyga iväg medan jag kunde gå på botten och använda alla vapen, as kul Det är buggarna som är det bästa i GTA... jepp så blev det för mig en gång också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Körde på botten en gång men Bygglast bilen, det va kul men så märkte jag att lung mätaren gick ner så det var bara att simma upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Har också varit med om det. Riktigt kul måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 eller så tar den enna en Jetpack så tar den andra hydran också kul att åka runt å äga i los venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts