Jump to content

Jag fuskade och fick 100%

mulla
 Share

Recommended Posts

Fick en Harrier i taket på CJ's första hus i Los Santos. Fick en pansarvagn bredvid tunneln alltså mittemot CJ's hus.

Och dessutom fuskade jag :P

Fuskat 708 gångern är jag tittade på mina statistik hahaha är man sånn loser?

Men jag har också klarat gta:sa utan fusk.

Med den som är utan fusk har jag klarat 77% procent bara 3 procent kvar tills jag har klarat den hehe :D

Det blir ju jobbig att åka till ammu nation och köpa armor och pistol.

Har två sparfilar. En med fusk och utan!

Redigerad av mulla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, det är ju gulligt att du kör både fusk och inte fusk men ärligt? Varför fuska överhuvudtaget? Förstår inte varför men det kan ju du förklara för mig loser... :wub:

Diezl

vaför tycker du att han inte ska fuska? eftersom det är ett singelplayerspel så får man fuska hur jävla mycket man vill. jag tycker personligen att det kan vara kul att fuska ibland, när man vill leka av sig lite. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ok att fuska när man klarat HELA spelet eller kört fast helt å hållet så du absolut inte kommer nånvart men då ska du fan ha försöket ett bra jävla tag inte ge upp efter 5 min nejnej du ska kämpa några dagar iaf..

sen när du klarat spelet så är d ju fritt fram å fuska man måste ju få prova om d finns nå balla fusk menar jag.

men fuskar man innan man föröskt är spelet förstört.

folk som fuskar innan man försökt är inte vära att köpa spel överhuvudtaget..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är erfaren av detta!

Min bror kör med fusk så ville han att jag skulle hjälpa honom att köra igenom så han fick alla städerna upplåsta och alla klädesaffärer och sånt och då körde jag igenom storyn med fusk, Det var det var en helt annan känsla när ja återvände till min savefil för man kände sig liksom stålt liksom "jag har inte fuskat och ändå har jag 69.8% (orkar inte samla alla grejjer) och liksom en helt annan känsla iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor