mulla Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Fick en Harrier i taket på CJ's första hus i Los Santos. Fick en pansarvagn bredvid tunneln alltså mittemot CJ's hus. Och dessutom fuskade jag Fuskat 708 gångern är jag tittade på mina statistik hahaha är man sånn loser? Men jag har också klarat gta:sa utan fusk. Med den som är utan fusk har jag klarat 77% procent bara 3 procent kvar tills jag har klarat den hehe Det blir ju jobbig att åka till ammu nation och köpa armor och pistol. Har två sparfilar. En med fusk och utan! Redigerad 16 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/100.html Inte dina bilder. Lyckligtvis inte copyrightade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/100.html Inte dina bilder. Lyckligtvis inte copyrightade. Men det där var bara ett exempel. Orkar inte hämta digital kameran! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/100.html Inte dina bilder. Lyckligtvis inte copyrightade. LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag ska klara det utan fusk. Annars känns det inte som man gjort det själv. Men visst folk vill väll klara 100% före någon annan så den personen tar till fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Haha, vilken loser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Men det där var bara ett exempel. Orkar inte hämta digital kameran! Tills du har det är det i mina ögon bara en lögn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Haha, vilken loser Lol jag har också klarat det utan fusk 1. Jag vill tillbaka till Los Santos och göra det gamla uppdragen. 2. Orkar inte varva om spelet så därför fuskar jag. Annars har jag helt klarat det utan fusk om du missförstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag ska klara det utan fusk. Annars känns det inte som man gjort det själv. Men visst folk vill väll klara 100% före någon annan så den personen tar till fusk. mm jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Okej, det är ju gulligt att du kör både fusk och inte fusk men ärligt? Varför fuska överhuvudtaget? Förstår inte varför men det kan ju du förklara för mig loser... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 utan fusk kommer man ingen vart här i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 utan fusk kommer man ingen vart här i livet. grattis! dagens dummaste citat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 om man ska fusk vad är det då för mening med att ens spela spelet? har man inte då förstört hela känslan med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Håller helt med... Man förstör ju spelkänslan totalt och det är extremt lamt att fuska måste jag säga. Visst, det är okej om man exempelvis bara leker men inte då man lirar seriöst och är ute efter att klara spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Fuskade EN gång, när jag spelade för första gången, kommer aldrig göra det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hur fick han pilot kläder? (kolla på bilderna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
plastjolle Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Okej, det är ju gulligt att du kör både fusk och inte fusk men ärligt? Varför fuska överhuvudtaget? Förstår inte varför men det kan ju du förklara för mig loser... Diezl vaför tycker du att han inte ska fuska? eftersom det är ett singelplayerspel så får man fuska hur jävla mycket man vill. jag tycker personligen att det kan vara kul att fuska ibland, när man vill leka av sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det är ok att fuska när man klarat HELA spelet eller kört fast helt å hållet så du absolut inte kommer nånvart men då ska du fan ha försöket ett bra jävla tag inte ge upp efter 5 min nejnej du ska kämpa några dagar iaf.. sen när du klarat spelet så är d ju fritt fram å fuska man måste ju få prova om d finns nå balla fusk menar jag. men fuskar man innan man föröskt är spelet förstört. folk som fuskar innan man försökt är inte vära att köpa spel överhuvudtaget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag är erfaren av detta! Min bror kör med fusk så ville han att jag skulle hjälpa honom att köra igenom så han fick alla städerna upplåsta och alla klädesaffärer och sånt och då körde jag igenom storyn med fusk, Det var det var en helt annan känsla när ja återvände till min savefil för man kände sig liksom stålt liksom "jag har inte fuskat och ändå har jag 69.8% (orkar inte samla alla grejjer) och liksom en helt annan känsla iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Rockstar/Alla spelföretag verkar ju inte tycka att det är så hemskt lamt att fuska, eller finns det någon hemlig lag som säger att det ska finnas fusk med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts