Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 När jag ska se film i winamp så funkar det inte. Man hör bara ljud. Jag antar att det säkert att nått lätt skit man ska göra. Extremt tacksam om nån skulle hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Har du video-fönstret öppnat? om inte, högerklicka på winamp-fönsret och öppna Video, eller tryck in Alt+V när du har Winamp fokuserat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kanske nån codec som fattas också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Har du video-fönstret öppnat? om inte, högerklicka på winamp-fönsret och öppna Video, eller tryck in Alt+V när du har Winamp fokuserat Tyvär funkar det inte :'( SKRIB: varken din avatar eller Sig syns. Oj nu syns dom. Redigerad 16 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Fixa codecs så ska det nog funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har samma problem med windows media player, men vartfan hämtar mad codec helvetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har samma problem med windows media player, men vartfan hämtar mad codec helvetet? www.k-litecodecpack.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 eller www.theorica.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Yeeeees nu funkar det Tack grabbar. Ett extra tack till R2D2 och gta3_freak för länken. Redigerad 16 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts