wesT BooN Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har klarat till LV, fast jag vill klara guld på allt i driving school, fast den där himla "Burn n' Lap" Eller vad den hette är ju helt omöjlig! Är det någon som har några tips eller sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Har faktiskt inte klarat den heller... har guld i allt annat. Eller hade. Krashade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har klarat till LV, fast jag vill klara guld på allt i driving school, fast den där himla "Burn n' Lap" Eller vad den hette är ju helt omöjlig! Är det någon som har några tips eller sånt? Vad ska man göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vad ska man göra ??? Åka fem varv runt en liten bana under sisådär 35-36 sekunder för att få guld. Omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ja fick burnin lap på 35 sek men jag krockade en gång så jag fick bara bronze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har alla guld i driving school.... man får den jävligt fräcka hotknife försök ligga så nära konorna det bara går i svängen allstå innerkonan och använd handbromsen i kurvorna!! för att få guld ska du klara under 35 sekunder och inte krocka i någon kona alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man måste komma in i mål i rätt läge också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man måste komma in i mål i rätt läge också... nej det behövs inte köra bara racet och över linjen...... du tänker på alla andra övningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man måste komma in i mål i rätt läge också... den värkar inte lika svår som den man ska åka i stan 2 varv utan skada bilen omöjligt ju fick knapt bronz på den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Åka fem varv runt en liten bana under sisådär 35-36 sekunder för att få guld. Omöjligt. Ok, den har jag silver på...helt omöjlig...hopplöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 den värkar inte lika svår som den man ska åka i stan 2 varv utan skada bilen omöjligt ju fick knapt bronz på den :'( city slicking är väldigt lätt! vägen man tar dit och tillbaka gör nästan allt sen ska du inte kroocka..... jag föreslår att direkt när du börjat kör du på den vägen förbi din verkstad och fortsätter så långt det går till du måste svänga höger sen tar du till vänster och nedför backen där då är man framme vid den röda pilen!! då ska du vända och ta samma väg tillbaka.... det som är det svåra är vändningen vid den röda pilen sen ska du köra i mitten av vägen hela tiden förutom där det är svängar och andra knepiga saker! bromsa i kurvorna och gasa bara lite lätt i svängar absolut inte fullt samtidigt som du svänger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts