Scorpion Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har inga andra uppdrag kvar än flygskolan måste man klara av några "flyguppdrag" eller behöver man bara få bättre i flying skill för att få fler uppdrag av torend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Du måste klara flygskolan, sen kan du göra uppdrag där, det första är kompiserat och lite tråkit, man ska flyga lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Du måste klara flygskolan, sen kan du göra uppdrag där, det första är kompiserat och lite tråkit, man ska flyga lågt! Ja jag har klarat flygskol uppdragen och är på den där man ska köra lågt eller under en radar fast jag krachade in i ett träd precis innan jag kom till den röda punkten. Vad händer när man flyger över den eller in i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Då ska man flyga tillbaks, när man har kört in i röda korven där... ja du vet... ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Viggen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Den är så jobbig... Kör alltid i eller blir nerskjuten på tillbakavägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 gången jag klarade blev ja detected precis innan ja skulle köra igenom coronan, men ahn sa bara tt ja skulle hålla koll bakåt, men de kom aldrig nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 annars kan du från början köra väst mot havet. sen e det bara att åka åt söder. så slipper man alla jävla träd m.m. och så tjanar man nåra sekunder (enligt mig)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts