kung_plingan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har problem med att styla bilarna..hur ska man göra dt? jag vet vart man gör dt men garageportarna öppnas inte..vad ska ja göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zevlix Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Om garageportarna inte öppnas kan man inte styla just den bilen. Ta en annan och prova så ska det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 så jag måset inte klara till ett visst uppdrag för att styla bilarna?Men garagen man ska kunna styla i finns inte med på kartan mn ja hittar endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) E du dum eller?? 3 konstiga topics som ingen fattar Redigerad 16 november, 2004 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kung Plingan. Sök istället för att starta nya oförstårliga topics. Du förvirrar oss alla bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts