king Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Du dog förmodligen av matbrist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ja men hur lång tid kan det ta då innan han dör av matbrist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 "use your camera to zoom in and zoom out, who knows what you will find "in San Fierro" " ska det stå. Och med det menar dom att du kan ta kort på Snap Shots. kanske. men jag tycker texten är lite skum. nästa som som om den indikerar åt något. t.ex att man zoomar in en bil och ingen förare finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tror det beror på hur mycket fett och muskler du har, men är inte helt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag lyckades med att fotta Bigfoot... Som ni ser så är CJ till vänster och Bigfoot till höger, jag tycker faktist att bilden ser väldigt verklig ut, om den nu inte är verklig så är den iallafall verkligast av alla Bigfoot bilder som tagits hittills... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag lyckades med att fotta Bigfoot... Som ni ser så är CJ till vänster och Bigfoot till höger, jag tycker faktist att bilden ser väldigt verklig ut, om den nu inte är verklig så är den iallafall verkligast av alla Bigfoot bilder som tagits hittills... HAHAHAHA LOL ROFL kuul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 HAHAHAHA LOL ROFL kuul Hahaha, men ärligt... jag blir så less på alla som fejkar bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hahaha, men ärligt... jag blir så less på alla som fejkar bilder. ja, jag håller med dig, har inte sett en enda bild som ser äkta ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bästa bildbeviset hittills tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bästa bildbeviset hittills tycker jag Hehehe, thanx määän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 haha skön bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bästa bildbeviset hittills tycker jag Hehe, tycker jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 men i ett av uppdragen som man får av Toreno i början av Las Venturas så börjar filmen som är innan uppdraget att toreno sitter vid en kommunikationsradio och det första han säger i filmen är: nåt med: thank you bigfoot eller typ : roger that bigfoot kommer inte så mkt ihåg men detta är helt sant! jag såg filmen tre gånger för man får ju känslan av att han verkligen finns Han säger "big monkey". Jag upplevde en skum sak igår när jag spelade. Var vid Hon psykots stuga mitt i natten när nån jävel drar igång en motorsåg. Letade som fan och sprang mot ljudet men kunde inte hitta något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Vad hade din gubbe i fat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ja.. Killen dog garanterat av näringsbrist. HP:n tickar nedåt när man inte äter på ett himla tag. Kan man verkligen dö av näringsbrist? Jag käkade (nästan) ingenting från att jag startade spela till jag klarade det...? Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Istället för att nån som har filmkamera sätter på den och filmar CJ när PS2 står på så länge, sen kan man ju alltid byta filmen i kameran efter typ 2 timmar eller nått ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 något jävligt skumt hände mig idag. mitt gta brukar för det mesta stå på dygnet runt. spelade lite imorse och har sedan dess stått på hela dagen. jag lämnad CJ inte så långt bort från catailinas hus stående mitt i ödemarken. tänkte inte på och pausa uta han bara stod där hela daegn. sen på eftermiddagen när ja satte mig framför tv:n var han DÖD! jag hade vknat upp på ett sjukhus med inga vapen. På något sätt hade jag dött. jag hade ingen wanted level eller något sånt. skumt eller vad säger ni? haha du dör när du inte får mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Disturbed1 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Du fick säkert som jag,ett störtande flygplan i huvudet,dom är ju livsfarliga!.Det hände mig,dom som kör planen kan ju inte ha klarat flygskolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 SSL, har du tagit den själv? då tror jag äntligen på bigfoots! var hittade du henne/honom/den/det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 (redigerad) fan SSL, erkänn photoshop, jag tror den är fake, men du måste va jävlit skillad i photoshop för att kunna göra den bilden Redigerad 17 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts