Rutan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det skulle inte förvåna mig om att det finns bigfoots,mördare m.m. i spelet. jag sprang runt ute i ödemarkena och hörde ett crossljud. detta var asså mitt inne i skogen då jag ine sett en bil eller människa på 1 km avstånd. är det bara en tillfällighet? sen så säger dom efter ett uppdrag att "use your camera to zoom in and zoom out, who knows what you will find" är det bara jag eller är detta inderekt en bekräftelse från rockstar att att alla dom rykten om bigfoots m.m. är sant? det skulle iaf jag vilja påstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag menar vem vet att det inte var leatcherface med en motorsåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Varför uppfann gud editknappen? Läs forumets regler eller/och "Nya Medlemar" guiden för att lära dig hur knapparna fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) "use your camera to zoom in and zoom out, who knows what you will find "in San Fierro" " ska det stå. Och med det menar dom att du kan ta kort på Snap Shots. Redigerad 16 november, 2004 av Smokah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kan man dejta vilken tjej som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kan man dejta vilken tjej som helst? Lite Off-Topic kanske...? hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jocken är på allt och alla, fortsätt så ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 R* har gjort ett utlåtande om att det finns fler än 30st sk. easter eggs, så allt är möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men i ett av uppdragen som man får av Toreno i början av Las Venturas så börjar filmen som är innan uppdraget att toreno sitter vid en kommunikationsradio och det första han säger i filmen är: nåt med: thank you bigfoot eller typ : roger that bigfoot kommer inte så mkt ihåg men detta är helt sant! jag såg filmen tre gånger för man får ju känslan av att han verkligen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Varför uppfann gud editknappen? Läs forumets regler eller/och "Nya Medlemar" guiden för att lära dig hur knapparna fungerar! Var finns "Nya Medlemar" guiden? undrar bara:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Swat helikoptern i ett av Sweets tidiga uppdrag säger: "Los Angeles police department" istället för Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 något jävligt skumt hände mig idag. mitt gta brukar för det mesta stå på dygnet runt. spelade lite imorse och har sedan dess stått på hela dagen. jag lämnad CJ inte så långt bort från catailinas hus stående mitt i ödemarken. tänkte inte på och pausa uta han bara stod där hela daegn. sen på eftermiddagen när ja satte mig framför tv:n var han DÖD! jag hade vknat upp på ett sjukhus med inga vapen. På något sätt hade jag dött. jag hade ingen wanted level eller något sånt. skumt eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 något jävligt skumt hände mig idag. mitt gta brukar för det mesta stå på dygnet runt. spelade lite imorse och har sedan dess stått på hela dagen. jag lämnad CJ inte så långt bort från catailinas hus stående mitt i ödemarken. tänkte inte på och pausa uta han bara stod där hela daegn. sen på eftermiddagen när ja satte mig framför tv:n var han DÖD! jag hade vknat upp på ett sjukhus med inga vapen. På något sätt hade jag dött. jag hade ingen wanted level eller något sånt. skumt eller vad säger ni? Öhm... kanske brist på mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kan ju vart nåt gäng som dödat dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 något jävligt skumt hände mig idag. mitt gta brukar för det mesta stå på dygnet runt. spelade lite imorse och har sedan dess stått på hela dagen. jag lämnad CJ inte så långt bort från catailinas hus stående mitt i ödemarken. tänkte inte på och pausa uta han bara stod där hela daegn. sen på eftermiddagen när ja satte mig framför tv:n var han DÖD! jag hade vknat upp på ett sjukhus med inga vapen. På något sätt hade jag dött. jag hade ingen wanted level eller något sånt. skumt eller vad säger ni? LEATHERFACE!! Han ska ju finnas runt Catalinas stuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Micke69: Skriver du bara inlägg för att få upp statsen eller vadå? Skärpning i fortsättningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Rutan skrev: något jävligt skumt hände mig idag. mitt gta brukar för det mesta stå på dygnet runt. spelade lite imorse och har sedan dess stått på hela dagen. jag lämnad CJ inte så långt bort från catailinas hus stående mitt i ödemarken. tänkte inte på och pausa uta han bara stod där hela daegn. sen på eftermiddagen när ja satte mig framför tv:n var han DÖD! jag hade vknat upp på ett sjukhus med inga vapen. På något sätt hade jag dött. jag hade ingen wanted level eller något sånt. skumt eller vad säger ni? hände mig också en gång. det kan ju vara att du glömde att pausa/päronen kommer åt startknappen eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Öhm... kanske brist på mat? Ja.. Killen dog garanterat av näringsbrist. HP:n tickar nedåt när man inte äter på ett himla tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jo men jag vet. men om gubben inte rör sig under en viss tid så borde det dröja ett tag innan han dör av matbrist, eller vad säger du? han faller ju inte bara pang död på 10 minuter av matbrist om han inte rör sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts