PlayON Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Borta! Redigerad 17 november, 2004 av PlayON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Sen när blev gtasajten en "köp & sälj" marknad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 www.blocket.se Där kan du blåsa nån ovetande på minst 2000:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Sen när blev gtasajten en "köp & sälj" marknad? Får man inte köpa/sälja relaterade varor här? Om så är fallet så tar jag genast bort den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Får man inte köpa/sälja relaterade varor här? Om så är fallet så tar jag genast bort den! Jag menade bara att det vore bättre att lägga ut an annons på t.ex. blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Finns säkert någon som vill köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 www.blocket.se Där kan du blåsa nån ovetande på minst 2000:-. Jag är inte ute efter att blåsa någon - vill bara sälja pga bristande intresse - har i dagarna redan sålt av mitt GC samt Xbox! Edit: Skall resa till Japan nästa månad och behöver därför också alla cash som jag kan skrapa ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts