NFSU2Freak Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har inte SA än pga. att jag inte har ps2(väntar tills det släpps till X-box och/eller PC) Men jag är lite nyfiken på det, och har tyvärr inte haft tillgång till att testa det än, men förhoppnings vis snart, Och jag skulle vilja se lite screens av er så om ni kan lägga upp era screens här skulle jag bli glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 gtasajten.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 japp, GTAsajten är ett bra alternativ Bildarkivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag tror nog att han har sett dom officiella bilderna redan, jag tror att han vill se hur det verkligen ser ut när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 När jag glider runt med jetpacken : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hmm vad sägs om att söka på internet? Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NFSU2Freak Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Jag tror nog att han har sett dom officiella bilderna redan, jag tror att han vill se hur det verkligen ser ut när man spelar. Precis vad jag menar. Följ Sc0rp exempel om ni är snälla. plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts