makker Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 kan någon ge tips på hur man klarar av Streetracen enklare. Jag kör bra hela tiden tills jag sladdar av vägen och kommer sist. Har försökt tusen gånger minst. Säg inte att jag ska fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 kan någon ge tips på hur man klarar av Streetracen enklare. Jag kör bra hela tiden tills jag sladdar av vägen och kommer sist. Har försökt tusen gånger minst. Säg inte att jag ska fuska. Mitt råd är nog att bara koncentrera dig på att hålla dig på vägen. De andra tävlande brukar ändå köra av till sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Mitt råd är nog att bara koncentrera dig på att hålla dig på vägen. De andra tävlande brukar ändå köra av till sist Den som är först av de som är datorstyrda kör felfritt hela tiden för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Den som är först av de som är datorstyrda kör felfritt hela tiden för mig. ja, därför trycker man han av vägen å sen är det lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Fråga: Träffar inte fönstrena med molotoven på uppdraget burning desrei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Fråga: Träffar inte fönstrena med molotoven på uppdraget burning desrei Stå nära och klicka snabbt på cirkel när du ska göra det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 makker: Vilket race är det du behöver hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts