GasGaas Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okey.. Men sidouppdrag räknas väl ändå inte till de riktiga uppdragen ? Eller va man ska säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 nej.. dom gör man bara fall man vill! och dom "riktiga" uppdragen hör till storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Vet inte, men 150 storyuppdrag finns det inte. Inte så vitt någon av oss vet, theatre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag tror att jag har klarat 105 uppdrag...vet inte riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 hur klarar man lowriderracet mot Cesar Vialpando (i LS) på ett enkelt och icke-jobbigt sätt? jag suger verkligen på all racing i alla spel :'( samm här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag tror att jag har klarat 105 uppdrag...vet inte riktigt.. Har du något uppdrag att göra då ? Jag blir galen ! Jag vill inte att spelet ska ta slut så fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 jag tror att jag har klarat 105 uppdrag...vet inte riktigt.. det fins bara 104 man man kan ju stjussa folk, släcka bränder, "råna" hus, na snut, osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 var kan jag hitta denhär bilen... snälla svara kolla på the strip i LV... har sett några såna där kärror som glider runt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Okej jag har en fråga här jag vill veta vad man får av första flickvännen vid de olika procentställningarna jag har runt 60% nu och har fått bilen vad får man mera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När du har fått 100% så får du in PIMP-kostym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 När du har fått 100% så får du in PIMP-kostym. okej är den kostymen ful eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Nej..Jag tycker den är rätt så snygg... Den är blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 okej är den kostymen ful eller? SKITFUL! Tänk dig CJ klädd från topp till tå i latex, med hål för mun och ögon! låter det snyggt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 GIMP och PIMP kläderna är olika saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Nej..Jag tycker den är rätt så snygg... Den är blå. Okej jag ska jobba upp det till 100% Men om deras förhållande sedan sjunker försvinner de grejerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 GIMP och PIMP kläderna är olika saker.. just ja! va dum ja är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 just ja! va dum ja är! "Att fela är humant" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 är nu på Cesars race-uppdrag Wu Zi Mu ( jag tror att det är det sista innan San Fierro, har jag rätt? :"> ). problemet är att jag alltid sladdar ut på rundor LÅNGT utanför banan och faller nästan alltid ner i vattnet. så: vilket fordon ska man ha och vad ska man ha för strategi? tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 är nu på Cesars race-uppdrag Wu Zi Mu ( jag tror att det är det sista innan San Fierro, har jag rätt?:"> ). problemet är att jag alltid sladdar ut på rundor LÅNGT utanför banan och faller nästan alltid ner i vattnet. så: vilket fordon ska man ha och vad ska man ha för strategi? tack på förhand. bra tips på alla race håll dig till vägen ta inga genvägar då klarar man det alltid hehe oftast iaf men om du genvägar så ökas skansen draktiskt att ramla ner för ett berg eller ner i vattnet med den eller dylikgt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts