Jump to content

Den officiella fråga topicen...?

Colan K
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Styrningen är megaskön.

Min fråga: *SPOILER*Ska det vara en savanna på andra våningen i Wangs auto? När jag klara det uppdraget då man snor en jester så ska det väll vara en jester där istället va? :shifty:

Savanna är väll en lowrider bil va?

Och isåfall är det skumt, jag har alla bilar jag snott på uppdragen i wangs auto.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FRÅGA!!!!

När man köpt Wang Cars i SF och gjort uppdrag med Cesar (gjorde senast det med lyftkranen) så ser man ju en liten film som visar att man nu kan modda sina bilar där. Måste man klara alla uppdragen med Cesar innan man kan det eller nåt? Ingen av garagen på baksidan funkar att komma in i.

Det är inte där du ska styla bilarna.

Leta i området som jag ringat in efter ett garage, det ska finnas en skylt som säger, Wheel Arch Angels där.

post-31-1100629602_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur klarar man lowriderracet mot Cesar Vialpando (i LS) på ett enkelt och icke-jobbigt sätt? jag suger verkligen på all racing i alla spel :'(

Ofta när man tävlar med bilar så stressar man mycket mer än när man bara cruisar mellan uppdragen, försök att inte stressa, dina medtävlande gör rätt många fel och krockar rätt ofta...

Släpp gasen när du tar kurvor och tryck in den igen precis innan du kommer ur kurvan, på så sätt så har du full kontroll över bilen i kurvor även i högfart.

Träna in att köra i mittenlinjen av vägen, köra emellan mötande och omkörande bilar utan att krocka...

Och ta det lugnt med nitron... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja just det, men jag är klar med uppdraget

jaha okej men då ska du döda 3 gängmedlämar som är innom det makerade området så startar det då kommer det 3 "trupper" med gubbar ur det gänget som du ska döda det blir fler för varje trupp som kommer sen när du har dödat alla 3 "trupper" så har du tagit över området

Länk till kommentar
Dela på andra sidor