Colan K Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Ställ era frågor här så slipper vi alla. "fråge-topicar" Fall någon kan så svara gärna! Inget spam tack. Någon gav betyget 4 i kontroll (!). Um, är det så dålig styrning? Fråga på bara! Redigerad 16 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Styrningen är megaskön. Min fråga: *SPOILER*Ska det vara en savanna på andra våningen i Wangs auto? När jag klara det uppdraget då man snor en jester så ska det väll vara en jester där istället va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antox Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag gjorde just en sån här topic för ett par dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Styrningen är megaskön. Min fråga: *SPOILER*Ska det vara en savanna på andra våningen i Wangs auto? När jag klara det uppdraget då man snor en jester så ska det väll vara en jester där istället va? Savanna är väll en lowrider bil va? Och isåfall är det skumt, jag har alla bilar jag snott på uppdragen i wangs auto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur klarar man lowriderracet mot Cesar Vialpando (i LS) på ett enkelt och icke-jobbigt sätt? jag suger verkligen på all racing i alla spel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 FRÅGA!!!! När man köpt Wang Cars i SF och gjort uppdrag med Cesar (gjorde senast det med lyftkranen) så ser man ju en liten film som visar att man nu kan modda sina bilar där. Måste man klara alla uppdragen med Cesar innan man kan det eller nåt? Ingen av garagen på baksidan funkar att komma in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur klarar man lowriderracet mot Cesar Vialpando (i LS) på ett enkelt och icke-jobbigt sätt? jag suger verkligen på all racing i alla spel :'( då e de ganska kört fö dig skaffa NFSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 FRÅGA!!!! När man köpt Wang Cars i SF och gjort uppdrag med Cesar (gjorde senast det med lyftkranen) så ser man ju en liten film som visar att man nu kan modda sina bilar där. Måste man klara alla uppdragen med Cesar innan man kan det eller nåt? Ingen av garagen på baksidan funkar att komma in i. Det är inte där du ska styla bilarna. Leta i området som jag ringat in efter ett garage, det ska finnas en skylt som säger, Wheel Arch Angels där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bugar och lyfter på hatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur klarar man lowriderracet mot Cesar Vialpando (i LS) på ett enkelt och icke-jobbigt sätt? jag suger verkligen på all racing i alla spel :'( Ofta när man tävlar med bilar så stressar man mycket mer än när man bara cruisar mellan uppdragen, försök att inte stressa, dina medtävlande gör rätt många fel och krockar rätt ofta... Släpp gasen när du tar kurvor och tryck in den igen precis innan du kommer ur kurvan, på så sätt så har du full kontroll över bilen i kurvor även i högfart. Träna in att köra i mittenlinjen av vägen, köra emellan mötande och omkörande bilar utan att krocka... Och ta det lugnt med nitron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 tack och vilka uppgraderingar till bilen rekommenderas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 tack och vilka uppgraderingar till bilen rekommenderas? Inga egentligen förrutom "nitron" om du ska tävla... Men om du vill så kan du träna på att använda hydraliken som du använder med höger styrspak till att ta kurvor med, det kräver teknik men du kan ta skarpa kurvor snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jaha, det är deeeet hydrauliken är till för tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag vill ha hjälp :'( har kommit till det att de färgade gäng områdena dykt upp på kartan, och nu finns ingen arbetsgivare. vad gör man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag vill ha hjälp :'( har kommit till det att de färgade gäng områdena dykt upp på kartan, och nu finns ingen arbetsgivare. vad gör man... du menar när man ska ta över dom andras områden ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ja just det, men jag är klar med uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ja just det, men jag är klar med uppdraget jaha okej men då ska du döda 3 gängmedlämar som är innom det makerade området så startar det då kommer det 3 "trupper" med gubbar ur det gänget som du ska döda det blir fler för varje trupp som kommer sen när du har dödat alla 3 "trupper" så har du tagit över området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ska man ta över alla färgade områden på kartan för att komma vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ska man ta över alla färgade områden på kartan för att komma vidare nej det behöver du inte göra men om du vill hitman med ett vapen eller få mycket respekt är det ett bra sett få det om man ska komma vidare så är det alltid uppdrag som gäller inte ta över omräden te.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 vad får man mer respekt är det bara uppdragen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts