pepesbod2 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 är på uppdraget "up up and away" men för att komma in på militärbasen behövs ju en militärbil.. var hittar jag en sådan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Finns en i militärbasen - har dock inte kommit till detta uppdraget så jag vet inte om det finns någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Du kan även ta ett flygplan. Går utmärkt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Finns en i militärbasen - har dock inte kommit till detta uppdraget så jag vet inte om det finns någon annan? ok.. nån me lite mer kött på benen om just detta mission? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ok.. nån me lite mer kött på benen om just detta mission? Dt finns ju en militärjeep (Hummer) bakom "Restricted Area"! Den är bakom en inhängnad med den hoppar du lätt över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bodysnatcher Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Du tar en helikopter och landar på taket. Svin lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det behövs inte..hoppa över stängslet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 När jag kom till det stället så körde en Patriot ut, så jag följde efter den, men jag tappade bort den, åkte tillbaks, och då var grinden öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Lättaste sättet: Ta ett plan/helikopter och fallskärma ner på helikoptern som du ska sno. Svårare sätt: när du kommer nära så åker en patriot ut, åk in innan grinden stängs och slåss din väg till helikoptern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Dt finns ju en militärjeep (Hummer) bakom "Restricted Area"! Den är bakom en inhängnad med den hoppar du lätt över. EN HUMMER!!!! Har den raketgevär på taket som den i verkligheten??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ta jetpacken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 EN HUMMER!!!! Har den raketgevär på taket som den i verkligheten??!! eh, alla Hummers har inte taketgevär, det är ett transportmedel. skulle vara likadant som att säga att alla fotsoldater har raketgevär för att svara på din fråga: nej, det är bara bilen (Patriot heter den för övrigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ta jetpacken... Hehe, det bästa svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ThePoka Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Svårare sätt: när du kommer nära så åker en patriot ut, åk in innan grinden stängs och slåss din väg till helikoptern! och då stöter man på en hästsko också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 när man kommer dit så kör de ut en bil..gå in samtidigt som den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ppatrik Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Eller gör du som jag köp vapen jag tog dual tech-9 en pistol massa ammo och armor sen burnar du in när jeepen åker ut kör iväg några meter hoppar ut skjuter alla som skjuter dig tar deras M4 o dödar resten så inte en enda levande soldat finns kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Varför inte ta m4an först? Den är bäst och dödar snabbast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det finns ju en öppen port om du följer stängslet till höger om vägingången. Det är den absolut enklaste vägen in... Btw ville också säga hur jag ryser när jag läser din överskrift... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts