PlayON Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 För ett par dagar sedan hade jag problem med uppdraget "Life's a beach", idag efter 4tim spelande så är jag äntligen i LV. Nu är hela spelet upplåst och jag kan åka var jag vill. Öknen är störtskön att åka i och efter att ha kommit så här långt har jag nu utsett GTA:SA till det bästa spelet jag någonsin har spelat!!! Nu har jag några frågor! 1. Finns "Hunter", om ja, var? 2. Kan man på något sätt komma in i "Restricted Area"? Edit: *SPOILER* Innan man kommer till "Restricted Area" så finns det en lite bar som heter "Lil' Probe In"! Inne i andra rummet så finns en stor karta på väggen. Den har flera markeringar som jag tror är ställen där man ser UFO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 För ett par dagar sedan hade jag problem med uppdraget "Life's a beach", idag efter 4tim spelande så är jag äntligen i LV. Nu är hela spelet upplåst och jag kan åka var jag vill. Öknen är störtskön att åka i och efter att ha kommit så här långt har jag nu utsett GTA:SA till det bästa spelet jag någonsin har spelat!!! Nu har jag några frågor! 1. Finns "Hunter", om ja, var? 2. Kan man på något sätt komma in i "Restricted Area"? Edit: *SPOILER* Innan man kommer till "Restricted Area" så finns det en lite bar som heter "Lil' Probe In"! Inne i andra rummet så finns en stor karta på väggen. Den har flera markeringar som jag tror är ställen där man ser UFO! Hunter får du när du klara flygskolan med alla guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 För ett par dagar sedan hade jag problem med uppdraget "Life's a beach", idag efter 4tim spelande så är jag äntligen i LV. Nu är hela spelet upplåst och jag kan åka var jag vill. Öknen är störtskön att åka i och efter att ha kommit så här långt har jag nu utsett GTA:SA till det bästa spelet jag någonsin har spelat!!! Nu har jag några frågor! 1. Finns "Hunter", om ja, var? 2. Kan man på något sätt komma in i "Restricted Area"? Edit: *SPOILER* Innan man kommer till "Restricted Area" så finns det en lite bar som heter "Lil' Probe In"! Inne i andra rummet så finns en stor karta på väggen. Den har flera markeringar som jag tror är ställen där man ser UFO! jag tror det är markerat på kartan vart det har observerats ufon. att tänka på: Ett ufo kan vara vadsomhelst UDO betyder unidentifyed flying object och således kan vara en kråka som flyger i dimman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) att tänka på: Ett ufo kan vara vadsomhelst UDO betyder unidentifyed flying object och således kan vara en kråka som flyger i dimman Nähä Edit: Ingen som vet om man kan komma in i "Restricted Area" utan att få polisen efter sig? Redigerad 16 november, 2004 av PlayON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nähä Edit: Ingen som vet om man kan komma in i "Restricted Area" utan att få polisen efter sig? man kan köra/gå/cykla in på rescricted area utan att få på sig snutar men man får inte nudda stängslena eller att flyga över basen utan att få på sig de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlayON Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 man kan köra/gå/cykla in på rescricted area utan att få på sig snutar men man får inte nudda stängslena eller att flyga över basen utan att få på sig de. Jag har kört in med mc och då får man snuten efter sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag tror det är markerat på kartan vart det har observerats ufon. att tänka på: Ett ufo kan vara vadsomhelst UDO betyder unidentifyed flying object och således kan vara en kråka som flyger i dimman UDO?? va e d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 UDO?? va e d? UDO= UFON dög också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts