_Trinity_ Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ja ska lägga upp ett skin och ja vet inte hur man gör så att bilden på skinet e 200x?? :'( kan nån hjälpa mig el? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tycker folk kan lära sig att skriva bättre topics, lixom nåt som förklarar vad ämnet handlar om så man vet det UTAn att behöva klicka på skiten. Men iaf, jag förstår inte vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) ja ska lägga upp ett skin och ja vet inte hur man gör så att bilden på skinet e 200x?? :'( kan nån hjälpa mig el? Du öppnar paint och ställer in den på 200 X 200 pixlar...... Fast jag är inte säker ifall du menade pixlar eller inte? Kan du förklara lite mer ingående? Redigerad 16 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 aa pixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men hur sparar man så att de e så när man går in nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Trinity_ Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jaja tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men hur sparar man så att de e så när man går in nästa gång? arkiv -> spara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts