Invincible Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hur får man bättre Lung Capacity? Jag behöver det eftersom man måste ha mycket lung capacity i ett mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det e bara att dyka ner i vattnet , så ökar lung Capacty, det räcker med en timme träning tror ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men jag har hört nåt om några musslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men jag har hört nåt om några musslor Ja det finns ostron man kan ta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 vad har musslorna med saken att göra , bara dyk ner i vattnet, ir hav så ökar den. när min CJ tränade så var det inga djur på bottnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Och vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 I havet och olika vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Och vart finns dom? kolla på en guide http://213.186.61.149/gta-junkies.com/maps/gta-sa/index.php och på oysters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts