Jozzan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Hey. skulle bli jätte glad om någon kunde hjälpa mig med tips eller fusk till uppdraget Just Business, då CJ och Smoke först skjuter ner massa folk, sen åker motorcykel och skjuter ner massa andra med motorcyklar som kommer efter dom.. *kram* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dj4star Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Öva upp din skill med vapnet (ex. gör uppdraget om och om igen utan att ladda om vid misslyckande)... Lägg märke till var motorcyklarna kommer ifrån (alltid samma) och då vet du var du skall skjuta. Skjut inte hela tiden. Sikta på förarna eller däcken. Skit i bilarna, koncentrera på motorcyklarna. Du kommer lyckas till slut. Jag kan säga att det uppdraget gjorde mig f*n vansinnig! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyBoy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur roligt som helst var ju detta uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag förstår inte det svåra. Lär dig vartifrån alla gubbar kommer ifrån, och så länge du kan sikta och inte är blind så är det faktiskt inte så svårt att träffa. Håll inte in knappen hela tiden, skjut kontrollerat... Dock när motorcyklar kommer nära är det bara skjuta som i helvete på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 och sikta på att spränga bilarna. och sikta på motorcykelförarna, inte passagerarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag klarade det på första försöket det var ju skojj och lätt, bara sikta på motorcyklarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Först tog det 3 gånger för mig på min egna save. sen klarade jag åt min polare på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag förstår inte det svåra. Lär dig vartifrån alla gubbar kommer ifrån, och så länge du kan sikta och inte är blind så är det faktiskt inte så svårt att träffa. Håll inte in knappen hela tiden, skjut kontrollerat... Dock när motorcyklar kommer nära är det bara skjuta som i helvete på dom. Exakt. Efter några gånger, då man kan vars alla fiender far, så är det inte så jättesevårt. Ett av dom roligaste uppdragen hittills enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jozzan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Okey, tack Dj4star! o alla andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Åååh vad frusterande. Jag kommer till deras vägspärr Smokey hoppar upp på lastbilen. Allting sprängs och vi överlever. Vem fan tror då att det skall fortsätta? Motorcykeln är så trasig att när jag åker in i grinden man skall forsera går allting sönder. Aj, aj aj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts