Yostakka Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Är det bara jag som tycker att Zeros första uppdrag är hur svårt som helst? Det är ju näst intill omöjligt alltså! Några tips på hur man kan klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag skippade Z och gick vidare. Den första banan var ju pur ondska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoJJeBonGo Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 skit lätt ju!!!!!! rikta in dig på masten bakom dig....rädda den bara snurra inte runt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag hade också en jävla massa problem med Zeros uppdrag. Jag klarade inte de förrän efter jag klarat End of the line. Sista körskoleprovet är jävligt svårt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag hade också en jävla massa problem med Zeros uppdrag. Jag klarade inte de förrän efter jag klarat End of the line. Sista körskoleprovet är jävligt svårt också. Vilket är det? Den där man ska köra 5 varv på 40 sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zevlix Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det var inte så svårt jag misslyckades en gång och andra gången klarade jag det. Det är uppdraget efter det som är svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Katt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men shit siktet e ( . ) Planen e -.-!!1 cp svårt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 de var riktigt svåra,men ja klarade de på 3 timmar , den andra var nog svår men klarade det ändå. Man måste vara riktig man för att klara det, annars är man småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyBoy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 får bara damp på dosan när jag försöker klara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts