Galenhund Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Får man inte ha den minsta repa på bilen och måste man åka rundan på 2 min eller mindre för att klara det? Redigerad 15 november, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 För man inte ha den minsta repa på bilen och måste man åka rundan på 2 min eller mindre för att klara det? jo du kan krocka en gång men ska klara de på 2 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 du ska inte klara det på 2 minuter... du ska ha guld för fan... 1:40 eller vad det nu var... bästa vägen är rakt fram tills man kommer till en t-korsning, sväng vänster, ner för en liten backe, nästa vänster... och sen ner för en svängig backe till punkten man vänder på... och samma väg tillbaka ett tips är väl att göra handbroms 180° vändning nere vid röda zonen, men att hålla in gasen när man slirar runt, annars stannar bilen för en millisekund och då måste man göra om :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiExun Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag har fått som bäst 90.98 det blir .1.30.98 vad har ni för bästa tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nomic Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag har 2:00 ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 vad har ni för bästa tid? Tror att jag fick nånting mellan 1.30 och 1.40. Kan man kolla resultatet senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 1.49 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Satan vilka tider ni har ja har ju typ 1.55 Sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Satan vilka tider ni har ja har ju typ 1.55 Sek 1.55 sek är fruktansvärt snabbt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Själv har jag inte klarat det än. :"> Jag klantar till det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 1.55 sek är fruktansvärt snabbt måste jag säga. hehe, jä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Klarade det uppdraget på första försöket.. med marginal.. Guld på allt i körskolan *skryter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Klarade det uppdraget på första försöket.. med marginal.. Guld på allt i körskolan *skryter* är det någon som har guld i allt på motorcykel skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har guld i MC skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Låter som ett (icke)skoj uppdrag i bilskolan, längtar till SA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har guld i MC skolan.. åfan, jag klarar inte hoppet och sen stoppie, får bara 95% tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Du behöver inte göra en stoppie, det är bara landa i "zonen" med framhjulet sen är det bara stanna... det var enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Du behöver inte göra en stoppie, det är bara landa i "zonen" med framhjulet sen är det bara stanna... det var enkelt jaha jag försöker ju landa på framhjulet och göra stoppie samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 försökte jag också ett par gånger.. fan omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 försökte jag också ett par gånger.. fan omöjligt haha jo det är ju det ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts