Parzival Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vilka ställen mer än det stället i mitten av kartan, kan man köra MP 24 timmar om dygnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tror han syftar på multiplayer, men kan man inte spela det hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag spelade MP vid Millie.. nu kan jag inte spela det där längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 http://hem.bredband.net/708145/2players.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 vid alla 4 tjejerna kan man spela när de är hemma sen finns det ett ställe i landsbygden ovanför los santos där man kan spela hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det i landsbygden.. Vilken karaktär blir player 2 då?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 polis, cowboy, bondlurk, skinskalle(gimpen), cowgirl, cowgirl2, å nån mer jag glömt bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 hur lånmg sak man komam för att få spela multiplayer i spelaet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 du kan köra multiplayer direkt tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det finns ett ställe i Idlewood xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Parzival Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Finns det bara 1 ställe där man kan köra MP dygnet runt? Jag såg nämligen på en gta film och där kunde han köra in i nån stad och köra MP dygnet runt med en rad olika gubbar att välja mellan. Känns som kartan inte är helt perfekt? Men kan man köra MP vid den lilla småstaden ovanför san fierro innan man öppnat san fierro staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 kolla bara på kartan i länken ja posta här tidigare så ser ni alla ställen med MP freeroam/rampage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts