Upson Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hur många på forumet är det som spelar detta eminenta spel? Skicka med ert namn, lagnamn, serie, arena och hur länge ni spelat! Upson Boomerang FC (Ankboll) V.22 Flåsunda stadion (Tar knappt 40 000) Spelat sedan säsong 13... (24 nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Användarnamnet är som bekant Steijer. Lagnamnet är, Deportivo de Malexi och spelar i South Africa Jag innehar en hedrande andraplats i II.3. Arenan, Malexi Park har 80 000 plater, 20 000 av dessa är sittplatser. Jag har spelat sedan säsong 4 (12 nu). Varför Syd-Afrika? Jag var tillsamans med min familj bosatt där för några år sedan och skapade sålunda mitt lag där. Jag är uppbokad de två veckor framåt, därefter spelar jag gärna träningsmatch mot någon från forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Användarnamnet är som bekant Steijer. Lagnamnet är, Deportivo de Malexi och spelar i South Africa Jag innehar en hedrande andraplats i II.3. Arenan, Malexi Park har 80 000 plater, 20 000 av dessa är sittplatser. Jag har spelat sedan säsong 4 (12 nu). Varför Syd-Afrika? Jag var tillsamans med min familj bosatt där för några år sedan och skapade sålunda mitt lag där. Jag är uppbokad de två veckor framåt, därefter spelar jag gärna träningsmatch mot någon från forumet. Möt mig då (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur hög är din bästa spelare? Själv sitter jag på en himelsk spelupplägare, som blir titansik nästa vecka. Jag hoppas kunna göra mig av med honom för 60 000 000 kronor i runda slängar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Hur hög är din bästa spelare? Själv sitter jag på en himelsk spelupplägare, som blir titansik nästa vecka. Jag hoppas kunna göra mig av med honom för 60 000 000 kronor i runda slängar Min högsta spelare är oförglömlig (Steget under himmelsk). Vad är ditt stjrän-rekord då? Mitt är 45,5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 54,5 Just nu rensar jag truppen och ligger lite under det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Såklart man lirar..! Lirat sen..ehm, ska se...säsong 15 Tallkrogen IF (16724) Serie: VI.795 (kommer gå upp iår med bara tdl i princip) Användarnamn: Marquis Har såklart ht-supporter! Mina bästa lirare är just nu mina två gudabenådade anfallare, ena har god chans till svenska landslaget om allt går väl. (Per Malmell) som för övrigt vann skytteligan sin första säsong förra året, och har möljighet till det iår igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Vad har Per Malmell i framspel? Fiskade upp en schysst junis förra veckan. 17 år, enastående su och enastående försvar. Tackar och tar emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 ypperligt framspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 21 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Såklart man lirar..! Lirat sen..ehm, ska se...säsong 15 Tallkrogen IF (16724) Serie: VI.795 (kommer gå upp iår med bara tdl i princip) Användarnamn: Marquis Har såklart ht-supporter! Mina bästa lirare är just nu mina två gudabenådade anfallare, ena har god chans till svenska landslaget om allt går väl. (Per Malmell) som för övrigt vann skytteligan sin första säsong förra året, och har möljighet till det iår igen Varför det? Landslaget har väl högre ambitioner än Gudabenådat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 Han är med all säkerhet ett träningsobjekt och aktuell för landslaget inom några säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 användarnamn: Liina Lagnamn: FC@rsenal spelar de inte längre de går så dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts