Kaboom Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 jag bara stälde en fråga förlåt så jäv** mycket En dum fråga menar du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
muttan_90 Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 hm kanske det men var ladder jag ner c++ shiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Det absolut första kaboom skrev var ju iofs en länk. Och där kunde man tanka det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 (redigerad) hm kanske det men var ladder jag ner c++ shiten Och förresten.. Vad ska du ha den till? Du förstår ju inte ens vad det är? Redigerad 21 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Du har typ 5 i iq va? Hur gammal är du? Han heter "Muttan_90", dvs att han troligen är född 1990 Men vad är det för ngt ..arbete du håller på med? "Ponium" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Han heter "Muttan_90", dvs att han troligen är född 1990 Men vad är det för ngt ..arbete du håller på med? "Ponium" ? Ponium.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts