Mikolan Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 yes snö,!!! eller wtf,.samma som Crice, nu måste man ju pulsa fram i skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ät aldrig gul snö =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Äntligen snöar det!! Det är värsta snöovädret här ute just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Snöstorm!!! Måste skotta. (Snart! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Snö... Vaknar på morronen, hör morsan ropa att det är helt vitt ute, stanna hemma från skolan. Yii. Btw., jag hatar snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 fan, vaknade imorse och helagatan var full med snö och det råsnöade ute jag gillar snö för att det är lite idylliskt och det är roligt att få testa min snow-sak som jag byggde. hatar snö för att det är kallt, rasistiskt (vitt är ju snö), och man blir blöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Börja snöa ca halv 1 i sthlm på kvällen .. EDIT: I går kväll Redigerad 18 november, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 aaaao när jag tittar ut är det alldeles vitt!!! ... fast blött... snön hinne rinte nudda marken :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Jag kom på att jag också hatar snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ush precis när man får köra moppe o allt... Men va fan kör ändå det e skit kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ush precis när man får köra moppe o allt... Men va fan kör ändå det e skit kul.. for åt helvete med min DT förra vintern . körde typ 30 och halkade på en isfläck och som tur var så var det pressad snö på asfalten så jag gled typ 15 meter med det gjorde inte ont och moppen överlevde chocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 har kört moppe 3 vintrar nu. fan jag måste ut med en tändare och smälta bort snön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Snö... Vaknar på morronen, hör morsan ropa att det är helt vitt ute, stanna hemma från skolan. Yii. Btw., jag hatar snö. Orka skolka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Det började snö innan 12. För klockan 23:47 så frågade min brorsa "Haru sett att det har snöat" och jag trodde inte honom fören jag tittade ut och fick se att det var helt vitt! Fan va skönt me snö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) HA! nu snöar det. (ska ut och möla småglin!) älskar snö! varför är viss snö gul? Redigerad 18 november, 2004 av Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 varför är viss snö gul? För att jag har varit där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Japp, här snöar det för fullt. De började igår och då tog jag och min kompis fram våra gamla små cycklar och cycklade mega-snabbt fram på vägen och tvärbromsabe på den hala vägen så att vi snurrade runt 270 grader utan att sätta i fötterna.... As kul! även om vi halkade ibland så att cykel flög åt skogen EXTERME SNOW BIKING borde alla testa, det är det roligaste som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Orka skolka? Ja, det är inte alltför ansträngande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Ja, det är inte alltför ansträngande. Orka ta igen det man missat p.g.a att man skolkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 (redigerad) Orka ta igen det man missat p.g.a att man skolkat. Orka orka ta igen det man missat p.g.a att man skolkat Redigerad 18 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts