Bubbli Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Snön kom till gbg idag... jag och en kompis tog en kort promenad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 OY VE! Jag bara blickade ut, och fick syn på ett vitt täcke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Har inte kommit någe snö här än, men det är -6 o det kanske kommer snö imorrn eller senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Rätt, men du missade att det skulle bli -20* också (:!!! HEEELVETEEE!! Jag som hatar kyla.. kommer vägra gå till skolan. De får hämta mig med helikopter från balkongen. Går aldrig ut i -20.. ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 HEEELVETEEE!! Jag som hatar kyla.. kommer vägra gå till skolan. De får hämta mig med helikopter från balkongen. Går aldrig ut i -20.. ALDRIG! Hahaha (:!!! Kastar de stora grabbarna snöbollar på dig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hahaha Kastar de stora grabbarna snöbollar på dig??? Påminn mig inte. (:!!! Haha, nä. Men kyla.. vad ska det vara bra för?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Kyla är bra för då kommer snön och då kan man döda sjuor. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Var hos en kompis och när jag skulle hem snöade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 det snöar i gbg! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Såg att det började snöa lite smått när jag påbörjade vandringen hem från en kompis. Tänkte att det skulle slute rätt fort, men ack så fel jag hade (:!!! Nu är helt vitt av snö utanför! Konstigt att vi tonårsäckel fortfarande blir helt till oss vid åsynen av snö Jag tror dock att snön försvinner imorgon, det är nollgradigt nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Ingen snö här, åkte buss, Chaufforen ropade ut att det skulle snöa imorgon, kan tyckas konstigt, men det gjorde han.. Så jag väntar, Snö är bättre än Regn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 skulle snöa imon men tror inte de kommer något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Bor i malmö. Ingen snö tror inte det kommer nån denna vintern heller brukar inte göra det åhh suck såå skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Imorn blir det snöstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Weeeeeeeeeeeh Snöööööö..... !! Fyfan vad jag längtat efter det här. Var hos flickan förut, när jag märkte att det snöade. Men det blev ett helvete att gå hem sen. Trasiga jeans och basket-converse med hål i . Inge vidare varmt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Yeah! DE SNÖAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Mm här är det över 10 cm snö nu.. i Stockholm i November (ofta? lär vara borta imorn vid 2 tiden typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 HOLY SHIT!!!!! När jag läste DaeR's post, "- Vadå, snö i stockholm... bullshit." Så drar man bort gardinen, och kollar ut, oj där låg det ett vitt täcke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 HOLY SHIT!!!!! När jag läste DaeR's post, "- Vadå, snö i stockholm... bullshit." Så drar man bort gardinen, och kollar ut, oj där låg det ett vitt täcke. Mirakel att det snöar i stockholm innan Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Det snöar ju för helvete! Fyfaaan! Nu kan jag inte cykla till skolan, jag får pulsa fram i snön. Fyfan vad arg jag blir. Gaaah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts