VickeX Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Snöade i natt Snön ligger kvar ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bor öster om Stockholm här har det inte kommit någon snö men det var nollgradigt i morse! Men det verkar som att det ska bli Snöstorm o -10 på torsdag fast man kan ju inte lita på SMHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jepp, har snöat här 3 gånger här! Idag har det snöat rätt mycket, fyfan.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bor 2 mil söder om stockholm, ingen snö här inte... Jag gillar visserligen sommar mycket mera än vintern, men en jul utan snö, hur jävla patetiskt låter inte det? Haninge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ägt om det hade varit lika varmt som på sommaren på vintern och ändå snöade det och snön var lika varm som luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Haninge? Jepp, jag bor där.(Brandbergen, ibland Handen) Känner du till det stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bor där Bodde i handen men vi flyttade till muskö går fortfarande kvar iskolan i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det har inte snöat nåt idag....Men nu när jag gick utt så är hela marken vit. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Kommer SNÖ nu på torsdag-fredag i sundsvall iaf enligt SMHI. RcD--^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har inte sett en enda snöflinga... Jag bor i Södertälje, Ronna. Aja, kanske kommer lite snö senare... Hoppas det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ska snöa på torsdag säger dom, hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bodde i handen men vi flyttade till muskö går fortfarande kvar i skolan i handen. Oj??? Fick hela skolan plats i handen? Bodde du i din egen hand?? YES! De ska snöa hos oss jätte mycke imon Ok, de ska snöa på rätt många ställen Såg vädret, j*vlar va snö! Stör mig på folket som klagar. Ok, de e kallt... Men de e snö förfan!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nu är det väl bara att skita i ännu en åldersgräns och ta och börja köra skoter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ska snöa på torsdag säger dom, hoppas HOPPAS?!!? Nu är det typ helt vitt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 HOPPAS?!!? Nu är det typ helt vitt här.. det är ju mysigt med snö!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ska bli snö på torsdag Stockholms området dårå.. Rätt, men du missade att det skulle bli -20* också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 -20 C !!! !!! Shit vad kallt Hihi kanske bussarna inte kommer upp för backen så slipper man skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Här i Paris skall det mycket till för några flingor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Här i Paris skall det mycket till för några flingor. bor du i paris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Sådär ja, nu har snön kommit till Alingsås också då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts