guardian Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hej, ja, har det snöat eller snöar det hos er nu? hos oss i sundsvall så har det inte det, men i liden, 5 mil härifrån har det det och det snöar nog snart här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Grattis! hehe, nä, hoppas att det inte snöar på ett tag här i sthlm och tallkrogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ska bli snö på torsdag Stockholms området dårå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det ryktas om att det ska snöa på onsdag Jag bor lite norr om gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 gillar sommaren mer än vintern men vintern är så... nostalgisk om man säger så för mig alltå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bor 2 mil söder om stockholm, ingen snö här inte... Jag gillar visserligen sommar mycket mera än vintern, men en jul utan snö, hur jävla patetiskt låter inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nope, här utanför Stockholm var det 9 plusgrader i morse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nope, här utanför Stockholm var det 9 plusgrader i morse. Japp, så jäkla härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Är nästan sugen på snö nu så man kan läxa upp dom små sjuorna Redigerad 15 november, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ja.. igår kl 8 på kvällen snöade det litegrann faktiskt.. en decimeter typ.. vi ha haft frost hela dan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Om det snöar? Det hoppas jag då fan inte. Varför är ingen online vid den här tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Varför är ingen online vid den här tiden Varför fråga, om du nu tror att ingen är online och kan svara? Och om du nu hade väntat dig ett svar, varför fråga, då ditt inlägg baserades på att du antog att ingen var online nu när du skrev ditt inlägg? Förresten är det visst folk online, så din fråga går egentligen inte att svara på. Om det nu var en fråga, med tanke på att inget frågetecken syntes efter meningens slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Första snön kommer hit på torsdag eller fredag enligt smhi, haglade dock idag. (norra sthlm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Varför fråga, om du nu tror att ingen är online och kan svara? Och om du nu hade väntat dig ett svar, varför fråga, då ditt inlägg baserades på att du antog att ingen var online nu när du skrev ditt inlägg? Förresten är det visst folk online, så din fråga går egentligen inte att svara på. Om det nu var en fråga, med tanke på att inget frågetecken syntes efter meningens slut. Okej Här är den directors cut: Varför är det så lite folk online vid den här tiden ? TADA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Okej Här är den directors cut: Varför är det så lite folk online vid den här tiden ? TADA För att svara på din fråga och för att även vara lite ontopic hade jag i detta inlägg tänkt skriva att det antagligen är för att folk ska till skolan/jobbet dagen efter. Eller möjligtvis för att de gör något annat. Samt att det antagligen ska komma snö här i veckan, enligt spågumman på TV... Redigerad 15 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 För att svara på din fråga och för att även vara lite ontopic hade jag i detta inlägg tänt skriva att det antagligen är för att folk ska till skolan/jobbet dagen efter. Eller möjligtvis för att de gör något annat. Samt att det antagligen ska komma snö har i veckan, enligt spågumman på TV... Jag hoppas för gudskull att spågumman har fel. Snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Här i värmland/kristinehamn har det inte snöat än, fast det har varit minusgrader ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Snöade i lördags morse.. Snön smälte dock fort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 eh här där jag bor (Östersund) är det snöstorm, snöar som bara f*n. hatar snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Bor i malmö. Ingen snö tror inte det kommer nån denna vintern heller brukar inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts