gta_johan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hej ja ä på BigSmokes uppdrag då man åker på en motorcykel å ska skjuta dom som skuter på en nån som kan ge mig tips på hur jag klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 menar du dom som står på tåget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Om du mennar när man sitter bakom motorcyklen å skjuter så bara skjut allt som rör sej du har oändligt med skott. Om du mennar när man kör big smoke ute på tågrälsen och han skjuter kör sidan upp om tåget så skjuter han dom Enkelt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 hej ja ä på BigSmokes uppdrag då man åker på en motorcykel å ska skjuta dom som skuter på en nån som kan ge mig tips på hur jag klarar det det blev lättare att åka en bit bakom den första vagnen av tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 tack för tipsen nån som vet vilken tandkräm ja kan använda när ja tar bort repor på skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det där med tandkräm har jag aldrig hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 någon utan "slipkrisaller".. bara nån vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Använd helst en med slipmedel i, men jag vet inte hur länge man ska ha i den . PS: En gång när det stod att min LoZ:WW (Till gamecube) inte fungerade så hällde jag vatten och tandkräm i en burk. Sen så doppade jag skivan i ca. 5 sek. sen tog jag ut den, torkade, lirade!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 ok nu har ja äntligen fixat big smokes uppdrag ja känner mig stolt de e väll inte så långt kvar tills ja kommer LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 tack för tipsen nån som vet vilken tandkräm ja kan använda när ja tar bort repor på skivor typ Bugs Bunny grejset ä rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts