Galenhund Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har jätteproblem med uppdraget när man ska backa, svänga 180 c och parkera. Jag kan inte få mer än 52 % på den hrä övningen. Någon som har några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 klarade bara silver på den helt omöjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Härma det som dom visar på videobandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Asså jag tyckte denna var ganska lätt, men... Fotsätt köra så klarar du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 du behöver inte göra det så snabbt. du kan ta det lungt och backa lite utanför konerna. jag klarar 100 % på den skit lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 försök att få sista positionen perfect, för de är nästan de viktigaste. annars e de bara att nöta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 alltså alltid när jag kör så krockar jag minst i en kon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 tips: börja me att hålla in R2+L2 så att du ser bra bakåt, sen under svängen släpper du dom så att du har blicken framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 du kan även köra lite utanför konerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vad ska man trycka på för knapp på R1 eller back knappen när jag trycker på backen så svänger den utanför banan och om jag använder R1 så bromsar den innan den kom in mellan konerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Okej jag klarade den, tack för hjälpen alla. Nu har jag fastnat på barrel roll, vilken är accelerate button? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Okej jag klarade den, tack för hjälpen alla. Nu har jag fastnat på barrel roll, vilken är accelerate button? gas knappen X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Okej jag klarade den, tack för hjälpen alla. Nu har jag fastnat på barrel roll, vilken är accelerate button? Accelerate=Accelerera Accelerera=förflytta sig med en ständigt ökande hastighet. Försök gissa dig fram från det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 gas knappen X stämmer till 100% jag vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Okej blev något förvirrad där :"> Jag förstår bara inte vad jag gör för fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Okej blev något förvirrad där :"> Jag förstår bara inte vad jag gör för fel. e de den när man ska göra en sido volt?? isåfall släpp gasen i luften, sen svänger du åt ett håll med hjälp av "left analog stick" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har också problem med det där med sidovolt.. Alley-loop, helt omöjligt! Kan någon komma med något bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts