Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 JAG var på hockey träning som någon sa Och så hade ja gjort mission och hann inte gå och spara så kommer man hem inge muskler och står utanför sjukhuset :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 OK det kan finnas buggar i vissa fall men som jag fattat det: Om du inte äter (eller rör på dig mycket) så kommer ditt Fat att gå ner, sedan kommer Muscle att gå ner och sedan kommer livan att gå ner....har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 JAG var på hockey träning som någon sa Och så hade ja gjort mission och hann inte gå och spara så kommer man hem inge muskler och står utanför sjukhuset :'( jaha okej triodde du menade var på hockey träning i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts