Ronin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har bara en fråga om muskler, i spelet. Det är så att jag har ett problem med flickvännen "Helene" Jag har för mycket muskler och vill bli av med dem. För att hon inte vill gå på dates med mig. Så min fråga är: Hur förlorar man muskler, i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 sluta ät så faller dom ganska så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 äter inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Aha... men det står att man får slut på energi osv. dör inte CJ då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ät inget, så faller det relativt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Aha... men det står att man får slut på energi osv. dör inte CJ då? nopp pillesnopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hehe, ok, tack för alla svaren grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Simning verkar vara en aning negativt för muskelbyggnaden, vilket är lite märkligt. Redigerad 15 november, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det finns en mirakelkur som jag vet.... du ska spela med CJ i väldigt långt tid utan och spara du kan åka och köpa kläder eller göra triathon mm men spara inte på ett jävla tag så kommer det fram en ruta: you starting to lose energy och att man måste käka! men ät inget utan cykla som fan runt på nån ö i spelet då kommer muscle minska mkt fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Asso ät inget och gå på gym så du tappar fet, sedan går du bara ut så kommer dom falla med full jävla kareta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hehehe, ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Man kan faktiskt dö av att inte äta något GTa SA finns 1000 tals som har undrat om samma sak. sök lite bättre nästa gång så slipper du fråga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 haha jag dog när ja var på hockey träning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Man kan faktiskt dö av att inte äta något GTa SA finns 1000 tals som har undrat om samma sak. sök lite bättre nästa gång så slipper du fråga ! Det finns alltid någon som måste kommentera den saken (i nästan varje tråd) Men i denna tråd så blev det du... Hoppas att du känner dig stolt nu Men kan inte du hitta någon annan tråd om detta ämne här på forumet och länka den så att jag ser vad andra skrivt och svarat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 haha jag dog när ja var på hockey träning Hockey träning det var något nytt kan man de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hockey träning det var något nytt kan man de ? Allt som står måste inte hända i spelet Vigebo... Jag skulle slå rekord i Stoppie Bonus på 7 minuter och 20 sekunder nånting om jag inte minns fel och när jag var färdig hade CJ tappat 80% av all sin energi och hade inga muskler alls kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Allt som står måste inte hända i spelet Vigebo... Jag skulle slå rekord i Stoppie Bonus på 7 minuter och 20 sekunder nånting om jag inte minns fel och när jag var färdig hade CJ tappat 80% av all sin energi och hade inga muskler alls kvar. Nem en han sa ju själv att hna var på hockey träning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ja HAN va på hockey träning, inte CJ! Och sluta försöka bevisa den där engelska teorin om att det går att läsa orden om bara första och sista bokstaven är rätt, för ibland är inte ens dom rätt när du skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ett inte så jättesnabbt men lätt sätt att tappa muskler är ju att bara lämna spelet på i typ 2 timmar... Kom tillbaka från en kompis och han var skittanig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 2 timmar i onödan ahahah om man tränar upp sig för dagen så man är svin trött då ska man cykla och sånt och inte äta eller föresten en gång hadde jag i en halvtimme skit lite liv så förlorade jag muscle svin jävla mkt prova det istället det fortaste sättet typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts