Esperanto Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kan nån gem ig några tips på att en liten elmotor som kan driva nånting tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Du lär inte kunna bygga en elmotor som driver nånting utan bra matrial och dyra maskiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ok ok vi säger typ att jag köper en elmotor från ClasOhlson men vad tycker ni den ska driva typ en bil eller vad en bil vet jag inte hur man kopplar så att motorn driver båda bakhjulen? Kan ni ge mig några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bygg en minifläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bygg en minifläkt. Jaa, då kan man blåsa "iväg" bilen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 ok ok vi säger typ att jag köper en elmotor från ClasOhlson men vad tycker ni den ska driva typ en bil eller vad en bil vet jag inte hur man kopplar så att motorn driver båda bakhjulen? Kan ni ge mig några förslag? En enkel växellåda med vanliga kugghjul, drivremmar, kedjor, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 Fan va bra, nu fick jag lite inspiration ja me. Men det blir helt i lego... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 ok ok vi säger typ att jag köper en elmotor från ClasOhlson men vad tycker ni den ska driva typ en bil eller vad bygg en väderkvarn med glasspinnar... fixa värdens utväxling till motorn så att "bladen" snurrar i verklighetstrogen hastighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts