mulla Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nu är jag tillbaka till los santos och jag ska ta över så mycket gäng områden som jag kan för göra uppdrag till Sweet men nu kommer vi till frågan: Alla har tvn med sig och alla hus brinner jag ser en massa hus brinna, helikopter flyger, bilar exploderar fan vad är det för något ? Kan nån hjälpa mig hur kan jag stoppa det? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Det försiggår en "riot" i spelet... det ska vara så! Det slutar efter ett par uppdrag. Redigerad 15 november, 2004 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ok tack men tjen millie kommer aldrig hem hon är aldrig hemma, första gången jag såg henne borde jag ha dödat henne jag fick se henne 1-2 gånger och alla sa att hon kommer hem 12:00 men hon är aldrig hemma!! har väntat i 5 dagar på tjejen i spelet alltså. minuter 24+24+24+24+24=120 minuter har jag väntat 2 timmar men hon är inte där hon är aldrig där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 verkar ju fett grymt.. inte för att vara taskig men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 helikopter flyger rätt så normalt beteende tycker jag? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 men jag älskar att köra jakt plan men kan man inte köra jaktplans uppdrag alltså krigs flygplanet harrier annat: jag väntade sammanlagt 2 timmar alltså jag satt inte i ps2 två timmar och glo på hennes hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nu är jag tillbaka till los santos och jag ska ta över så mycket gäng områden som jag kan för göra uppdrag till Sweet men nu kommer vi till frågan: Alla har tvn med sig och alla hus brinner jag ser en massa hus brinna, helikopter flyger, bilar exploderar fan vad är det för något ? Kan nån hjälpa mig hur kan jag stoppa det? Tack! Efter vilket uppdrag händer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ibland undrar jag vad folk i SA delen av forumet tänker med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiningblade Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Hon tjejen man får i LS har undrat lite om hon man hjälper hon ur en brand i ett hus och han i huset skulle man döda så varför rädda hon när hon umgås med sånna snubbar? och bli flickvän med hon hellt plötsligt mykket mystikst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts