Shady_4_life Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag undrar om det e dessa alla pratar om...om nån har hittat dom så berätta vart ni hittade dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det där är bara en annan typ av mac-10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det där är bara en annan typ av mac-10... jaja....det fatta jag....men var kan man hitta denna typen då?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det där börjar likna nåt. Ja, det vill jag också veta. Var eller när fixar man de där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Själv kan jag köpa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) sno dom av snutarna som glider ner med rep från helikoptrarna . Redigerad 15 november, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 buuuääh jag vågar inte kan dom döda en ?? men hur många wanted stars är det till swat styrkorna kommer ner från repen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 buuuääh jag vågar inte kan dom döda en ?? men hur många wanted stars är det till swat styrkorna kommer ner från repen ??? 4 eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cruzito Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det där är bara en annan typ av mac-10... Nej, det där är en Uzi. Anledningen till att folk verkar blanda ihop MAC-10 med UZI, är nog för att MAC-10 påminner LITE om Micro-Uzi(som inte finns med i spelet för övrigt, tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag kan iaf inte köpa dessa. Kommer man kunna det alltså? När? Efter att ha avklarat vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vet inte hur många uppdrag... men jag är i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Dom där måste ju finnas med eftersom att CJ håler i dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Dom där måste ju finnas med eftersom att CJ håller i dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Dom där måste ju finnas med eftersom att CJ håller i dem... Varför dubbel post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Ser ut som Micro Uzi, tycker jag, och sen när pratar alla om de? Jag har aldrig pratat om de iallafall. Jag föredrar SMG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Varför dubbel post? mackomonster, ibland dubbelpostar man bara, tror inte att han gjorde det med mening (Läses med mormors-röst). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Olle E.Å Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 O.o Så låter inte min mormor! varför har du så luden päls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 men lol bli bara hitman i machine pistols och köp eller ha med ett par sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 så det e säckert att man kan få tag i dessa då?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nej, det där är en Uzi. Anledningen till att folk verkar blanda ihop MAC-10 med UZI, är nog för att MAC-10 påminner LITE om Micro-Uzi(som inte finns med i spelet för övrigt, tror jag). Visste inte att man kunde blanda ihop mac-10 med uzi 9mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts