Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Det har hänt nåt med mitt VC när jag staratar tittar bara gubben runt runt du vet när man typ snurrar på R3 så e det hela tiden det går inte att sikta eller nått bara att köta bil!! Har nån detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 E DET NÅN DÄR HALLÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Kanske inte nån som bryr sig om dig .......hur som helst är det inte så för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 skönt för dig för du skulle bli galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 Har du två kontroller ? isåfall så kanske joystycken ligger snett på den andra kontrollen? så var det för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Har du två kontroller ? isåfall så kanske joystycken ligger snett på den andra kontrollen? det kan va problemet spakarna måste vara raka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag har inte två kontroller det kan va fel på kontrollern kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Jag har inte två kontroller det kan va fel på kontrollern kanske Har du lånat ut spelet till en polare eller nå.........när jag gjorde det med gta3 var det så i 2-3 dar.....det blev så när jag sedan låna ut det till en annan oxå.....(Kan inte fatta hur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 kan kanse va nån konstig kod i maskiner na eller nåt ja vet inte ja tucket du e underligt så har det aldrig var för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts