Mr Gränd Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kan man vara på beach party varje kväll/natt eller gäller det bara under uppdraget ´´life's a beach´´ ... tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Ja undrar det me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 tror inte det. men annars kan du besöka nån vanlig klubb (om du vill dansa). fast jag skulle oxå vilja att det finns strand partyn lite är och där :'( ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 aja för jag har hört flera som säger att det går och att det inte går... tack ska ni ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 aja för jag har hört flera som säger att det går och att det inte går... tack ska ni ha... det är ju du som sa att man kunde röka va? isåfall försök ta reda lite mer på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 det är ju du som sa att man kunde röka va? isåfall försök ta reda lite mer på det Kola på GTA sajten om GTA SA det står attm an kan gräva med spaden och sånt men vissa säger att det inte är asnt och andra att detä r sant :/ vet inte vad man sak tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kan man värkligen röka? coolt (om man nu kan ). hur gör man isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vart köper man cigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag träffa nån crack dealer ute på vägen minns ej var som erbjöd mig cigg jag tackade ja men inget hände... sen började killen spöa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 men va har dethär me forumet att göra ?? har ni ngra frågor får ni mejla mig eller skicka meddelanden här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det sår så här man kan köpa ciggo ch sen röka upp dem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dutchi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 OFF TOPIC Tack du som svarade på cigg frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Drogerna som fanns i Vice och trean som gjorde att allt gick i slow motion verkar inte finnas längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 OFF TOPIC Tack du som svarade på cigg frågan No problemo kanske inte stavade så rätt med ciggo men du kunde nä svengelska va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 kan man tända på gräs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 21 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2004 När man ställer sej bredvid en knarkdealer så frågar han om man vill köpa lite, om man nu trycker positivt, alltså svarar ja, så säger CJ ändå nej. CJ är anti mot droger. Det finns sånna där piller, uppertjack eller vad det nu är för nått som i GTA3 och VC. Jag har för mig att det finns någon i LV. *SPOILER MAYBE* Det finns ju ett uppdrag, "Are u going to San Fiero" eller nått sånt, som man gör för the Truth innnan man drar till SF. Man hjälper honom att bränna ner hans majja-fält med eldkastare innan polisen dyker upp. CJ blir hög efter ett tag av röken och bilden börjar då gunga eller nått sånt. Sen ska man skjuta ner polishelikoptrar, ganska kul uppdrag faktiskt. Och som det ser ut är det enda tillfället man kan få CJ hög på droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts