mankan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 tjenare jag har 2 frågor här 1.Vad är Player Target för nånting?, jag fick det efter att jag klarat storyline (tror jag) men vet inte vad det är, det finns hela tiden utprickat på ingame kartan (som att det var ett uppdrag) 2. Vad händer, om det händer något när man köpt alla Property? (vann nyss 4 miljoner på hästar ) svara gärna i 1 svar 2 svar form , tack för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag vet inte heller vad Player Target är kan nån berätta jag har klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag vet inte heller vad Player Target är kan nån berätta jag har klarat storyn Om du vill tex åka till ett speciellt ställe är det bra att använde player target. Player target sätter du ut själv , genom att zooma in på kartan sedan trycka på O där du vill att det ska bli markerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) det låter ju som om det är där du finns lockerad eller nått. och om du köper alla propertys så ökar endast % i spelet. inget annat vad jag vet. scorp --> Om du vill tex åka till ett speciellt ställe är det bra att använde player target. Player target sätter du ut själv , genom att zooma in på kartan sedan trycka på O där du vill att det ska bli markerat. --> men det hade jag från början av spelet... Redigerad 15 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 "layer Target" är en bra grej om man vill till ett ställe som inte är ett uppdragsstället, till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts