Gudfar Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 när jag går in i cirkeln på Santa marina beach så står det The Clucking clock isn't ready yet??? är det rätt eller fel cirkel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 när jag går in i cirkeln på Santa marina beach så står det The Clucking clock isn't ready yet??? är det rätt eller fel cirkel?? de e rätt, men de går bara på lördagar och söndagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nolife Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kan någon visa på kartan eller nått hittar inte triathlon stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yurimasa Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Den ligger nära fyrtornet på santa maria beach i LS, i sydvästra hörnet, nära en property du kan köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det är rätt cirkel du är i då.. jag har samma problem! Kan nån hjälpa oss? Måste man klarat tills ett visst uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus4444 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 som någon sa innan man kan bara gå in på lörd och sönd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 de e rätt, men de går bara på lördagar och söndagar... Offtopic: Hur ska man veta hur det är lördag och söndag?? finns ju ingen kalender eller ngt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Det är rätt cirkel du är i då.. jag har samma problem! Kan nån hjälpa oss? Måste man klarat tills ett visst uppdrag?? Nej, tryck på L1 knappen så får du se en snabbtitt på vissa stats. Längst ner står det alltid "mon" = monday = måndag tue = tuesday = tisdag wed = wednesday = onsdag thu = thursday = torsdag fri = friday = fredag Sat = saturday = lördag Sun = sunday = söndag På lördagar, och söndagar kan ni köra triathlon... Folk som ska klaga på min engelska, kan bara(ursäkta uttrycket) dra åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Inge fel på din engelska vad jag kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Problemet e ju de att jag e där på lör-sön dagar men de står så ändå.. när de inte e lör-sön så syns inte ens cirkeln... vad e felet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 de e rätt, men de går bara på lördagar och söndagar... Lyssna på apan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 (redigerad) Problemet e ju de att jag e där på lör-sön dagar men de står så ändå.. när de inte e lör-sön så syns inte ens cirkeln... vad e felet?? misstänker att man måste klarat en viss bit.... har du kommit till tredje banan? och cirkeln ska endast visas på lördagar och söndagar Redigerad 16 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nej.. kommit till andra banan... kan va de som e felet då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nej.. kommit till andra banan... kan va de som e felet då.. ja då är jag ganska säker på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Danke Shön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Nej.. kommit till andra banan... kan va de som e felet då.. jag kunde innan ja va i 3 staden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 jag kunde innan ja va i 3 staden... aja men då det ju bero på att man ska klara till ett visst uppdrag men eftersom ingen vet vilket så funkar det när du kommit till trejde banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rutan Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 det blir nog bra ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 17 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 finns en i palormino creek elelr vad det hette kolla op affischen på los santos gym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts