kariya Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Jag hade en sån här Poll föra året också Men Iallafall sätter jag på en julskiva nu EDIT: Jag sätter igång, ehmm inte på alltså....ni förstår Redigerad 15 november, 2004 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vote: Lyssnar aldrig på julmusik fast jag ångrade mig när jag kom på att Lokets julskiva är grym det händer att jag lyssnar på den när som helst på året.. även mitt i sommaren.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 vote: Lyssnar aldrig på julmusik fast jag ångrade mig när jag kom på att Lokets julskiva är grym det händer att jag lyssnar på den när som helst på året.. även mitt i sommaren.. Lyssnade precis igenom alla låtar på julskivan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 julmusik? jättekul vote: lyssnar aldrig.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nej jag gillar inte julmusik Vote:Lyssnar aldrig på julmusik Men tyvär så lyssnar mamma, och de e inte lågt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Personligen lyssnar jag inte på den själv, men som familjemedlem och människa blir det så att man ofta hör den spelas av päronen hemma eller i varuhus. Det är ingen musik jag gillar, men den är mysig och skänker en trevlig stämning, plus lite nostalgi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Det är ingen musik jag gillar, men den är mysig och skänker en trevlig stämning, plus lite nostalgi Den stämmingen är speciel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nej, pallar inte att lyssna på sån smörja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nej jag lyssnar inte på det men andra i familjen gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vote: Nej lyssnar inte på julmusik... Men ibland blir man tvingad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nepp, skulle aldrig göra det. Associerar inte julmusik med något positivt, men det är en annan story.. (nu blev ni allt bra nyfikna ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 njaah, lyssnar på rammstein istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Wüüte: Nej Vägrar ta på en tomte eller något annan som associeras till julen innan 1:a December.. Då börjar det lite smått.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Lyssnar på Julrock Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 vote: Lyssnar aldrig på julmusik Lyssnar på slipknot istället... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Min julmusik kommer från "Highway to Hell". (dvs AC/DC.... dvs rock) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 ope inte än... men sen i början av dec blir det #julen.se och den rosa plastgranen ska fram också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Tss... Lyssnar aldrig på julmusik nuförtiden... Fast i våran gamla bil fungerade inget annat än just ett band med julsånger... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 VOTE:JA men jag menade NEJ tryckte fel btw. någon som accroden till Rudolf Med Rödamulen? (gitarr) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 brukar hända att jag lyssnar strax innan jul aftonen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts