mackan 46 Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag undrar vad man kan göra för kul grejor när man har klarat storyn. Som t.ex. olika tävlingar o sånt. och så undrar ja en sak till och det är vilka ställen kan man köpa o göra uppdrag i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag undrar vad man kan göra för kul grejor när man har klarat storyn. Som t.ex. olika tävlingar o sånt. och så undrar ja en sak till och det är vilka ställen kan man köpa o göra uppdrag i? Jag tycker det är skit kul att köra 2 player med en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 nåt mer förslag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 stunta e kul! triathlon racet, racet på Mt. Chilli med Mountainbiken mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackan 46 Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 och var ligger dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) kanske dejta tjejerna enbart för kläder, bilar + andra polis och sjukhus features (om man inte e betuttad i en av dem billiga h*rorna). eller göra stunt, vigilante missions, sido uppdrag som kanske triathlon eller nått mc race (om det finns ). eller hitta hästskor (lv), ta foton (sf) eller spraya tags (ls). och när du har gjort allt man kan på nån av dem så får du en liten bonus (tex vapen m.m.)... Redigerad 15 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts