Marreo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Letade runt på ett forum, på en amerikansk GTA sajt och hittade en karta där platser där bigfoot setts. Kartan Har ingen aning om den här kartan är äkta, eller om bigfoot finns. Har heller inte hunnit tittar på de platser utmärkta på kartan (PS2:n laddar), men är på väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Kartan funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 tror inte bigfoot är äkta, låter inte rimligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Skulle uppskatta om du vred kartan nittio grader. Så att den kommer rätt. Redigerad 15 november, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 jag är vid ett av spåren nu men jag ser inget spår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Håller förbereda mig på Bigfoot-jakt nu men var kan man hitta thermal google på the big ear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marreo Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Här finns en karta som visar olika items man kan hitta i SA, njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Du kan hitta thermal goggles inuti Zeros butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Här finns en karta som visar olika items man kan hitta i SA, njut! ingen vidare karta...det borde vara ingame-bilder så man ser var dom finns än dom där bilderna som finns nu på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 en gång togj ag dom där men senare kan man aldrig få dom nå mer där vet ni varför är det samma sak för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) eftersom min sökning på infrared google avbröts på the big ear så försöker jag få tag i dom i area53..MEN enligt vad kartan visar så står jag på platsen där dom ska vara..men hittar dom inte. matteus..då måste man ha klarat alla Zs uppdrag..? Redigerad 15 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) detta har tagits upp tidigare i redan befintliga trådar, så sluta spamma trådar om samma sak åter och åter igen.. men iaf till saken, jag tror att man kanske kan få se honom och flera udda saker om man tar kort och sparar lite här och där i skogen, dom säger nåt om det efter fotouppdraget iaf att "nu kan du ta foton och vem vet vad som kommer på dom"... jag vet inte men nåt sånt kan det ju vara... Redigerad 15 november, 2004 av lalilelulo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts