Terrorysta Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag klarade just spelet idag och vill ha lite nya kläder så min fråga är: Vilken är den dyraste klädvaffären ? Fråga 2. Kan man gå in på militär basen om man har polisuniform ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) Didier Sachs är dyrast.. Vad jag vet kan man inte gå in i area 69, men om man dejtar en viss tjej kan man komma in där med 2 stjärnor Redigerad 15 november, 2004 av Gonzza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ...som hittas i Rodeo, Los Santos. Eftersom du klarat spelet så är DS öppet för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Okej, ty för svaren ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Didier Sachs är dyrast.. Vad jag vet kan man inte gå in i area 69, men om man dejtar en viss tjej kan man komma in där med 2 stjärnor man kan visst gå in i area 69, finns en liten öppning till väster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Oj Det har jag missat! Tack för att du nämde det kompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 man kan visst gå in i area 69, finns en liten öppning till väster... Men inte utan att få poliser efter sig, läs min fråga högst upp så förstår du nog ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonzza Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Vad måste man ha avklarat för att Didier Sachs ska slå upp portarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Vad måste man ha avklarat för att Didier Sachs ska slå upp portarna? när du kommer till las venturas, gjort alla uppdrag för toreno, o sen komma tillbaka till LS o gö typ 1 uppdrag där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men just exakt VAR ligger Didler Sachs? Det finns ju på kartan, alltså den kartan jag fick med i spelet, men jag hittar ju ingen skylt där det står Didler Sachs på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Fråga 2. Kan man gå in på militär basen om man har polisuniform ? du kan gå in i Area 69 med bara underkläder på om du vill =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts