gurfi Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 undrar var monstertruck och fyrhjulingen finns?? mycket tacksam för svar och snälla inga dumma svar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 du får båda två i uppdrag som du ska göra, ett för catalina (fyrhjuling) och ett för Toreno (Monstertruck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ja vet, har klarat båda uppdragen. och ja vet inte var bilarna finns, nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 ja vet, har klarat båda uppdragen. och ja vet inte var bilarna finns, nån som vet Quadbike finns i Back o' Beyond, Blueberry acres. Monster kan du skaffa i SF via hamnen (du köper den för 32k tror ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kan du eller ngn annan peka ut på en karta eller nåt, hamnen e ju ganska stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kan du eller ngn annan peka ut på en karta eller nåt, hamnen e ju ganska stor ja menar Bayside nånting... i söder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 (redigerad) ere ja som e dum eller förklarar du dåligt? som sagt kan du eller ngn annan peka ut på en karta eller nåt där man kan köpa monster trucken, hamnen e ju ganska stor Redigerad 15 november, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 annars kan du börja och dejta michelle. efter typ 60 % med henne så ger hon dig bilnycklarna till hennes monster truck (som har annorlunda lack *snyggare*). och quad bike finns lite här och där söder om mount chilliad (nära spökbilen om du vet var den finns)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...nandreasmap.jpg Stor bild, hoppas du hittar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 michelle e väll hon som man räddar i det binnande huset?? om vi skriver om samma tjej så har hon dumpat mig. ja vet inte var spökbilen finns. e tacksam för att du försöker hjälpa mig men kan du peka ut på en karta eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 kika i mitt förra inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 äntligen ngn som pekar ut på en karta! tack så jätte mycket tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 äntligen ngn som pekar ut på en karta! tack så jätte mycket tydligen Lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wesT BooN Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Här har du en karta som jag hittade du vet, flashkartan fixade den lite... vet inte om fyhjulingen är prcis där men i närheten iaf... det tog ju faktiskt 20 min att fixa allt det här för att jag tänkte aldrig på flashkartan först letade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts