StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 /me vill vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 kunde nån hosta??? i dag? jag åker upp till sthml i morgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Den som hostar: Försök att få upp den innan 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Den som hostar: Försök att få upp den innan 00.00 jag tror inte att nån kommer hosta... karatemorfar slipar väl redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jupp, antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Ska nån va med, vem hostar isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 vadå hostar, creatar heter det, den som creatar är en host! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) vadå hostar, creatar heter det, den som creatar är en host! e de så viktigt??? de står på dom flesta spel "host server" Redigerad 2 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 vadå hostar, creatar heter det, den som creatar är en host! Jag fattar nog det... Jag har nog spelat CS längre än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Ska nån va med, vem hostar isåfall? Skulle gärna hosta bara ett problem..... ROUTER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Samma här......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Vem e med på CS ikväll........ Jag hittar server! Min MSN e delta456654@hotmail.com (så att ni slipper klicka på MSN ikonen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 CS ikväll mellan kl. 18 - 24 , skriv ett PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts