Kloak_råttan Skrivet 29 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2002 nån som är med på cs,startar vid 22,00 dom som e med kan skriva in sig här! listan... _-Made_-Man-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 Varför kunde du inte skriva det i samma topic...? Kan det inte vara en topic till varje spel... Samma för GTA2 MP... Kan inte alla hålla sej i en topic o tjöta... Finns nog 20st topicar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 30 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2002 men sorry då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 men åå råttan använder bara fusk så jävla tråkig din ************************ ******* * * ** ***** **** *pip* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Vill nån spela CS nu? Installerade de nyss, så är inte så toppen bra. Men har en hjälpreda bredvid mig. fast han kan inte så mycke... Ska vi testa å spela? Jag verkar inte kunna göra nån server, så kan nån göra en man kan joina till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 vart i så fall... jag har spelat cs i 3 dar nu (och lite grann för nåt år sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag vet inte!? Har aldrig spelat MP... Och de blev nå knas, men ska testa å starta igen... Vet du inte hur man startar en server eller vad man ska säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag kan va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) Nåt knas med CS... Fixar de efter maten kanske! Bajj... Redigerad 13 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Här är en SERVER NI KAN GÅ in på!! gissberg.mine.nu!! skriv connect gissberg.mine.nu i consolen!! Jag heter [Acc]Negerboll på CS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) oj hehe... Fastnade framför en film!! kanske kan spela nån annan gång??? i morgon? Karatemorfar: är du bra??? Är [Acc] nån clan du är med i? *edit* Jag heter wero om nån undrar! Redigerad 13 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag är 3-4 bäst i clanen!! [Acc] är en clan som jag och en kompis är med i!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) Jag är 3-4 bäst i clanen!! [Acc] är en clan som jag och en kompis är med i!! Hur länge har du spelat?? Kan vi (och alla andra som vill) spela i morgon kväll (lördag)??? Redigerad 13 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag ställer gärna på ett lir nånn da... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 när då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Counter-Strike är en SIMPEL mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Counter-Strike är en SIMPEL mod. jo men rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag kanske kan vara med ikväll, det beror lite på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag kanske kan vara med ikväll, det beror lite på... säg nån tid du... jag kan nog nästa hela dan i dag... har inte så mycket för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts