Los Saantos Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har försökt komma in i Dider Sach och Victim butikerna i Rodeo i Los Santos , men jag hittar ingen ingång . någon som vet hur man gör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jag har försökt komma in i Dider Sach och Victim butikerna i Rodeo i Los Santos , men jag hittar ingen ingång . någon som vet hur man gör ? klara längre på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jepp.Klara San Fierro och Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Jepp.Klara San Fierro och Las Venturas måste man klara hela storyn för o låsa upp didier sachs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nej bara LV (Man kommer Ju till Los Santos senare igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Nej bara LV (Man kommer Ju till Los Santos senare igen) då har man ju nästan klarat de, nästan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts